ایجاد شغل مسئولیت مهم دولت است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 16:36

ایجاد شغل مسئولیت مهم دولت است

شماره: 17177
Aa Aa

بومی‌گزینی در استخدام‌ها یک اولویت است و باید رعایت شود| مسئولیت ایجاد شغل برعهده دولت، همه دستگاه‌ها، کارآفرینان و سرمایه گذاران است.

رئیس جمهور ایران در سفر استانی به خوزستان؛
ایجاد شغل مسئولیت مهم دولت است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در سومین سفر استانی به خوزستان و در حاشیه بازدید از فولاد خرمشهر در جمع کارگران این شرکت گفت:

ایجاد شغل مسئولیت مهمی است که برعهده دولت، همه دستگاه‌ها، کارآفرینان و سرمایه گذاران است.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

مردم استان خوزستان بر گردن همه کشور حق دارند و رشادت‌های آبادان و خرمشهر هیچ‌گاه از حافظه ملت پاک نخواهد شد. بومی‌گزینی در استخدام‌ها یک اولویت است و باید رعایت شود. در خوزستان نیروهای توانمند و حرفه‌ای فراوانی وجود دارد که باید در فرصت‌های شغلی به کارگیری شوند. ایجاد شغل مسئولیت مهمی است که برعهده دولت، همه دستگاه‌ها، کارآفرینان و سرمایه گذاران است و با تمام توان به دنبال آن هستیم که با همگرایی و همت همه دستگاه‌های اجرایی این مهم را محقق کنیم.

رئیسی بیان کرد: 

با بهره‌برداری از فاز دوم شرکت فولاد جهان آرا خرمشهر در آینده‌ای نزدیک ۲۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

  •  

سیدابراهیم رئیسی در جمع کاروان های راهیان نور در شلمچه نیز اظهار کرد:

مردم دلداده به انقلاب به کشور قدرت می دهند. مردم ایران به تعبیر مقام معظم هم مظلوم و هم مقتدر هستند. آنچه به کشور قدرت می دهد وجود رهبری و سعادتی است که بصیرت آفرین است.

رئیسی ادامه داد:

چرخ های اقتصادی باید راه بیفتد و به تولید رونق داده شود. همچنین مبارزه با فقر، تبعیض، بی عدالتی و فساد از تکالیف همه دولت مردان و خواست رهبری است. امروز ما موظف به جهاد تبیین شده ایم و در این زمینه باید مظلومیت و راه شهدا بیان به آن عمل شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان