عناصری که موجب ناامنی هستند نباید آزاد شوند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 1:43

عناصری که موجب ناامنی هستند نباید آزاد شوند

شماره: 21204
Aa Aa

خداوند توبه‌پذیر است و ما نیز در جمهوری اسلامی می‌خواهیم رنگ خدایی داشته باشیم| شهید لاجوردی شبانه‌روز خود را صرف تربیت زندانیان می‌کرد.

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران؛
عناصری که موجب ناامنی هستند نباید آزاد شوند

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در در باغ موزه قصر اظهار کرد:

زندان قصر جایگاه مجاهدین و ایثارگرانی است که هم خودشان در راه به ثمر رساندن انقلاب اسلامی متحمل شکنجه‌های سنگین شدند و هم خانواده‌های آن‌ها متحمل زجر‌های فراوان شدند.

به گزارش اسپادانا خبر، اژه‌ای افزود:

علی‌رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و پاره‌ای از مشکلات که مردم با آن‌ها مواجه هستند خواهید دید که مردم ما در یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال نیز مجدداً به کوری چشم دشمنان حماسه خواهند آفرید و دین خدا را نصرت می‌کنند.

محسنی اژه‌ای گفت:

من در اوایل انقلاب شاهد بودم که شهید لاجوردی شبانه‌روز خود را صرف تربیت و اصلاح زندانیان می‌کرد و‌در این راه مجاهدت‌ها به خرج می‌داد.

او بیان داشت:

بدون تردید عناصری که حضورشان برای امنیت و آرامش مردم و جامعه مضر است، به هیچ وجه نباید از زندان آزاد شوند و جای آن‌ها زندان است اما آیا هر کس مرتکب جرم می‌شود باید به زندان برود؟ چنانچه فرد مورد اشاره به زندان رفت چه آسیب‌هایی به خود او و خانواده‌اش و زندگی اجتماعی‌اش در آینده تحمیل می‌شود؟ خداوند متعال توبه‌پذیر است لذا ما نیز در جمهوری اسلامی در این قضیه می‌خواهیم رنگ خدایی داشته باشیم بر همین مبنا، شما زندانیان مجاهد پیش از انقلاب به ما کمک کنید که چگونه تؤبه مجرمان و محکومان زندانی را احراز کنیم و پس از آن چگونه با چنین فردی رفتار کنیم و علاوه بر این‌ها، بازگشت این مجرم تؤبه‌کرده به جامعه چگونه باشد که جامعه پذیرای او شود و او در زندگی اجتماعی و شغلی‌اش به واسطه سابقه کیفری دچار مشکل و سختی نشود.

 

منبع| مرکز رسانه قوه قضائیه

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان