رضا پهلوی و عباس عبدی رفراندوم می خواهند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 3:55

رضا پهلوی و عباس عبدی رفراندوم می خواهند

شماره: 19517
Aa Aa

بی سوادی عدم تشخیص فتنه فرصت طلبی توسط مردم آن ها را بدبخت می‌کند و اگر این فتنه با جریان ارتجاع هماهنگ شد دیگر جامعه نجات ندارد.

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
رضا پهلوی و عباس عبدی رفراندوم می خواهند

سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم عزاداری روز اربعین گفت:

رضا پهلوی، موجود ناپاک جریان ارتجاع می‌گوید مسئله سلطنت برگردد و تکرار شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی ادامه داد:

او اخیرأ در یکی از اظهاراتش گفته مردم رفراندوم کنند که آیا حکومت را با دین می‌خواهند یا بی‌دین. یک عنصر انحرافی شاغل در فتنه ۸۸ و زاویه دار با رهبری، عباس عبدی نیز اظهار می‌کند امروز در مردم رفراندوم کنیم که آیا مردم حکومت لیبرال دموکراسی می‌خواهند یا حکومت دینی که در رأسش ولایت فقیه باشد. این هم منطق یک فرصت طلب.

وی بیان کرد:

آن جهالتی که برای نجات مردم یک سرمایه‌گذاری عظیم مثل وجود مقدس حجت بالغه الهی و قطب عالم امکان لازم است، بی‌سوادی در علوم معمولی، مادی و طبیعی نیست، این جهالت، جهالت در جامعه‌شناسی و فتنه‌شناسی در جامعه است. همیشه مردم در زندگی اجتماعی‌شان در برابر هر انقلابی که قرار می‌گیرند ولو انقلاب مقدس اسلام و انبیاء الهی بر اثر بی‌سوادی با یک جهالت در دو چیز و نادانی در دو حقیقت مقابل و روبه‌رو هستند، نادانی اول و جهالت اول عدم شناخت نسبت به جریان ارتجاع در درون جامعه هست و نادانی و جهالت دوم که وقتی با جهالت اول ضمیمه شد، جامعه را ساقط می‌کند و مردم را نکبت زده خواهد کرد عدم شناخت و نادانی و جهات نسبت به فتنه و جریان‌های سیاسی فتنه‌انگیز فرصت طلب در درون جامعه هست. اگر این دو مطلب بر مردم روشن نشد و جامعه دچار این دو بی‌سوادی شد جامعه بدبخت می‌شود. اگر مردم این را نفهمند و نشناسند و این واقعیت را در جامعه تشخیص ندهند بدانید این جامعه سقوط می‌کند و دچار بدبختی و استکبار می‌شود. اگر مردم جریان فرصت‌طلب و فتنه فرصت طلبی را تشخیص ندادند یک بی‌سوادی است که مردم را بدبخت می‌کند و اگر این فتنه با جریان ارتجاع هماهنگ شد دیگر جامعه نجات ندارد. مردم این را نمی‌دانند و فقط می‌گویند زندگی‌مان به نحوی بگذرد، هرچه می‌خواهد بشود، این جهالت و بی‌سوادی، دو بلایی که جامعه مبتلا می‌شود و برای این که این جهالت و بی‌سوادی از بین برود، قطب عالم امکان باید همه وجودش را سرمایه‌گذاری کند.

وی عنوان کرد:

جامعه ما یک جامعه انقلابی است که هم فتنه فرصت‌طلبی و هم فتنه ارتجاع در ان وجود دارد و هر دو دست به کارند. در آمریکا یک پژوهشکده هست به نام «انستیتو کلرمونت» که بزرگ‌ترین پژوهشکده سیاسی آمریکا و رئیس آن مردی به نام «مایکل هاوارد» که عمده فعالیت تحقیقاتی آنها راه‌اندازی یک مسیر برای براندازی انقلاب و حکومت ایران است، می‌گوید یک روزی حرف این را داشتیم انقلابی در ایران شده و ایران را از چنگ ما بیرون کرده اما انقلاب ایران طوری ادامه پیدا می‌کند که دنیا از چنگ ما دارد بیرون می‌رود. در اظهاراتش می‌گوید بزرگ‌ترین حرکتی که آمریکا باید انجام دهد، این است که منبع و منشأ قدرت در حکومت ایران که مقام ولایت است را براندازی کند.

علم‌الهدی گفت:

برادران و خواهران، عزاداری امام حسین علیه‌السلام برای بیدار شدن امروز ما است، برای این که امروز وضع خودمان را بفهمیم. یزید و معاویه و عبیدالله بن زید در جهنم غرق در عذاب الهی هستند، جامعه انقلابی این دو خطر را دارند، خطر ارتجاع و خطر فرصت‌طلبی، اگر جامعه نسبت به این دو خطر جهالت پیدا کردند جامعه سقوط می‌کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان