ممکن است مسکو به استفاده از سلاح‌های متعارف بسنده نکند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 9:48

ممکن است مسکو به استفاده از سلاح‌های متعارف بسنده نکند

شماره: 21163
Aa Aa

او تحویل تانک‌های لئوپارد۲ آلمان به اوکراین را با حمله آلمان نازی به روسیه مقایسه کرده و گفته بعد از ۸۰ سال دوباره مقابل تانک‌های آلمانی قرار گرفته‌ایم.

پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه غرب را تهدید کرد؛
ممکن است مسکو به استفاده از سلاح‌های متعارف بسنده نکند

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در مراسم یادبود جنگ جهانی دوم در شهر ولگوگراد، استالینگراد سابق تحویل تانک‌های لئوپارد۲ آلمان به اوکراین را با حمله آلمان نازی به روسیه مقایسه کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از بی بی سی، او گفت:

«بعد از ۸۰ سال دوباره مقابل تانک‌های آلمانی قرار گرفته‌ایم. باورکردنی نیست اما حقیقت دارد».

ولادیمیر پوتین تلویحا اوکراین و کشورهای غربی را تهدید کرد که ممکن است در واکنش به ارسال تسلیحات سنگین غرب به اوکراین مسکو به استفاده از سلاح‌های متعارف بسنده نکند:

به نظر می‌رسد کسانی که به دنبال شکست روسیه در میدان نبرد هستند متوجه این نیستند که جنگ مدرن با روسیه بسیار متفاوت خواهد بود. ما تانک به مرزهایمان با آنها گسیل نکردیم اما آنها باید بدانند که ما توانایی پاسخگویی داریم و این توانایی محدود به استفاده از تسلیحات زرهی سنگین نیست. اکنون متأسفانه ما یک بار دیگر شاهد این هستیم که ایدئولوژی نازیسم در شکل و شمایل مدرن خود و با مرامنامه جدید دوباره مستقیما امنیت کشور ما را تهدید می‌کند. دوباره و دوباره ما باید پرخاشگری جمعی غرب را دفع کنیم مسکو برای تهدید هر کشوری علیه این کشور آماده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان