کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 19:33

کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند

شماره: 21357
Aa Aa

اگر جوانان دهه شصت مانند جوانان امروز فکر می کردند الان نصف کشور دست عراقی‌ها بود. جوانان آنروز از خودشان گذشتند و امروز هم جوانان باید همین کار را بکنند.

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه؛
کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در نهمین یادواره شهید «حسن طهرانی‌مقدم» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت:

در اوایل انقلاب و سال‌های گذشته دشمن از موضع قدرت با جمهوری اسلامی برخورد می‌کرد ولی امروز از موضع ضعف با جمهوری اسلامی جنگ خود را ادامه می‌دهد و برخورد می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او گفت:

امروز هم از لحاظ اقتصادی با ما وارد جنگ شده و این مشکلات بیشتر به خاطر کوتاهی‌ها در دهه ۹۰ بوده است. برخی‌ها فکر می‌کنند وضعیت فعلی شکننده است ولی در سال‌های اوایل انقلاب وضعیت سخت‌تری را داشتیم و تمام دنیا علیه ما بسیج شده بود. از اوایل انقلاب با تمام محدودیت‌ها امید به آینده و موفقیت زیاد بود و امروز کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند چون رو به جلو حرکت کردیم و به کم قانع نبودیم. دشمنان تا چند وقت بحث هسته‌ای و موشکی ایران را مطرح می‌کردند اما اخیراً درباره توان پهپادی ما سخن می‌گویند و تا چند وقت دیگر هم به موضوعی مهم‌تر از پهپاد خواهند پرداخت. الان دشمنان چه دارند؟ معادن، نفت، گاز، نیروی انسانی دارند؟ هیچ‌کدام را ندارند و حتی در نیروی انسانی نیز محتاج ما هستند.

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران افزود:

دشمنان حال حاضر ایران را به چشم ابرقدرت نگاه می‌کنند. مشکلات اقتصادی هم باید حل شود چون به مراتب از مباحث حوزه نظامی حل آن‌ها راحت‌تر و قابل انجام است. امروز دشمن تشخیص داده ما خاکریز ضعیفی به نام اقتصاد داریم و از این ناحیه به ما حمله می‌کند.

او گفت:

بسیاری از جوانان می‌گویند فضایی برای کار کردن نیست در حالی که شما باید خودتان فضای کار را ایجاد کنید. اگر جوانان دهه شصت هم همین فکر را می کردند الان نصف کشور دست عراقی‌ها بود. جوانان آنروز از خودشان گذشتند و امروز هم جوانان باید همین کار را بکنند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان