مذاکرات برجام نتیجه ای جز تحقیر ایران نخواهد داشت | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 22 تير 1403 - 1:52

مذاکرات برجام نتیجه ای جز تحقیر ایران نخواهد داشت

شماره: 13872
Aa Aa

کشورهای اروپایی و آمریکا با سرقت واکسن کرونا از دیگر کشورها و اعمال تبعیض بین مردم در استفاده از واکسن سابقه بدی از خود بجا گذاشته اند.

سیدابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان؛
مذاکرات برجام نتیجه ای جز تحقیر ایران نخواهد داشت

سیدابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

کشورهای اروپایی و آمریکایی که مدعی فرهنگمداری هستند با سرقت واکسن از دیگر کشورها و اعمال تبعیض بین مردم و مدیران، سفید پوستان و سیاه پوستان در استفاده از این واکسن سابقه بدی از خود بجا گذاشتند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او گفت:

ملت ایران با توجه به سابقه استکبار جهانی، اروپاییان و حتی آژانس بین المللی انرژی اتمی و موضع گیری‌های سخیف آنها در بیانیه های اخیرشان هیچ اعتمادی به آنها ندارد. مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی ادامه پیدا خواهد کرد اما بدانید که این مذاکرات چیزی جز وقت کشی، فریب دهی، زیاده خواهی و تحقیر کشور ایران و تحمیل خوی استکباری دشمنان به ایران نتیجه دیگری بدنبال نخواهد داشت. غربی‌ها بجای رفع مطلق تحریم‌ها بدنبال این هستند که این تحریم‌ها را در مدت چهار تا ۶ ماه رفع کنند. به جد از رئیس‌جمهور منتخب و مجلس انقلابی می‌خواهیم در مذاکرات کوتاه نیایند و دستورات رهبر معظم انقلاب را مو به مو اجرا کنند.

وی حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را حماسی خواند و با بیان این که اکثریت مردم همراه نظام هستند و نمی‌شود عدم شرکت در انتخابات برخی افراد را به منزله اعراض آنان از نظام دانست افزود:

10درصد از کسانی که شرکت نکردند دلیل خود را کرونا وعده‌ای نیز سختی کار و مشغله زندگی را دلیل عدم مشارکت خود عنوان کرده اندبرغم تلاش های دشمن بیش از ۴۹ درصد مردم با حضور عاقلانه و بصیرانه خود و با علم به اینکه رای آنها تاثیر مستقیمی در سرنوشتشان دارد در انتخابات شرکت کردند. ۶۲ درصد مردم ایران به رییس جمهور منتخب رای دادند و دشمنان را مایوس و رهبر انقلاب را شاد کردند.

 

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان