حکم امیر تتلو صادر شد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 2 مرداد 1403 - 13:05

حکم امیر تتلو صادر شد

شماره: 25464
Aa Aa

الهام رحیمی‌فر گفته بر اساس حکم صادره امیرحسین مقصودلو به حبس‌های طویل‌المدت و کوتاه مدت محکوم شده و مجازات‌های تکمیلی و تبعی هم دارد.

وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو خبر داد؛
حکم امیر تتلو صادر شد

وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، الهام رحیمی‌فر با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو گفت:

بر اساس حکم صادره موکلم به حبس‌های طویل‌المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی و تبعی هم دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به حکم اعتراض می‌کنید؟ افزود:

پس از مشورت با موکلم نسبت به این موضوع تصمیم می‌گیریم.

وکیل مدافع تتلو از بیان جزئیات بیشتر درباره حکم موکلش خودداری کرد.

سه جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو از ۱۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ در مرز بازرگان تحویل ایران و بازداشت شد.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم کردن شرایط آن، فعالیت تبلغی علیه نظام، دائر کردن سایت شرط بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌تان به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات امیرحسین مقصودلو در این پرونده است.

  •  

احکام بدوی پرونده‌های امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران و یکی از شعب دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد

میزان نوشت:

شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران پس از بررسی و تحقیقات نهایی که با حضور وکلا و خانواده انجام شد امیرحسین مقصودلو را بابت اتهام‌های مندرج در کیفرخواست به صورت جداگانه به تحمل حبس تعزیری محکوم کرده است. حکم دادگاه انقلاب در این پرونده بدوی بوده و ظرف مدت ۲۰ روز پس از ابلاغ، قابل اعتراض در دادگاه تجدید نظر استان تهران است.

تتلو دارای یک پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران بود که از بابت اتهام مندرج در پرونده به حبس محکوم شده است. تتلو یک پرونده دیگر هم به اتهام توهین به مقدسات در دادگاهی دیگر داشت که مربوط به سالیان گذشته و زمانی بود که در ایران حضور نداشت؛ او در این پرونده نیز به سه سال حبس محکوم شده است.

گفتنی است در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان