اتباع غیرمجاز باید تا پایان سال به کشورشان بازگردند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 - 18:49

اتباع غیرمجاز باید تا پایان سال به کشورشان بازگردند

شماره: 26039
Aa Aa

او گفته سیاست و برنامه مبنی بر بازگشت تمامی اتباع غیرمجاز به کشورشان است و آن ها باید تا پایان سال کشور را ترک کرده و به کشور خود بازگردند.

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا اعلام کرد؛
اتباع غیرمجاز باید تا پایان سال به کشورشان بازگردند

فرمانده فراجا اعلام کرد که در ماموریت اربعین۳۰۰۰ گشت خودرویی شامل گشت انتظامی، راهور و ضربت و مبارزه با موادمخدر پلیس فعال خواهند بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، احمدرضا رادان در حاشیه رزمایش طرح اربعین ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم انتظامی امین و در جمع خبرنگاران گفت:

در ادامه مانور بزرگ اربعین تمامی یگان‌های انتظامی برای کمک و خدمت به همکاران مستقر در مرزها حاضر هستند. برای مراسم با شکوه اربعین سه هزار گشت خودرویی شامل گشت انتظامی، راهور و ضربت و مبارزه با مواد مخدر نیروهای انتظامی مجموعه های خدمت رسانی را همراهی می‌کنند که از این تعداد یک هزار خودرو نیز کنترل عملیات برای مدیرت ترافیک را بر عهده خواهند داشت. در موضوع خدمت رسانی به زائران تا به امروز یک میلیون و ۵۰۰ هزار گذرنامه صادر شده که ۶۵۰ هزار گذرنامه زیارتی بوده است.

رادان با اشاره به موضوع اتباع خارجی نیز گفت:

 برای حضور اتباع خارجی در راهپیمایی اربعین در مبادی مرزی مجوز خروج و دفترچه خادم صادر نمی‌شود. همچنین اتباع خارجی فقط از مرز چذابه اجازه خروج و ورود برای سفر اربعین را دارند.

وی تصریح کرد:

درباره اتباع غیرمجاز نیز با توجه به اینکه سیاست و برنامه مبنی بر بازگشت تمامی اتباع غیرمجاز به کشورشان است این عزیزان باید تا پایان سال کشور را ترک کرده و به کشور خود بازگردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان