اخبار، تصاویر و ویدئوهای مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 8:53

اخبار، تصاویر و ویدئوهای مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود

شماره: 20753
Aa Aa

او گفته تبلیغات نقش اساسی در مقابله با ایران‌هراسی دارد؛ سائل سیاسی را با دیپلماسی فرهنگی به شکل بهتری می‌توان پیگیری کرد.

ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی جمهوری اسلامی ایران؛
اخبار، تصاویر و ویدئوهای مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران در نشست با اعضای جامعه تورگردانان گفت:

روی این که با کدام کشور باید لغو روادید شود برنامه‌ریزی کردیم، جلسات کارشناسی گذاشتیم و نظرات افراد مختلف احصا شده و دلایل اقدام برای لغو روادید با هر کشور را مشخص کردیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او بیان کرد:

اخبار، تصاویر و ویدئوهای مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود. شبکه تصویری و تلویزیونی ایجاد کردیم که در فضای تلوبیون به صورت آزمایشی در حال فعالیت است. پیشنهاد من این است که این شبکه در تلوبیون را بخشی از شبکه گردشگری درنظر بگیرید و در تولید محتوای این شبکه فعالیت و مشارکت داشته باشید. ما باید تقسیم کار کنیم. مسائل سیاسی را با دیپلماسی فرهنگی به شکل بهتری می‌توان پیگیری کرد. بدنه صنفی بهتر از بدنه اجرایی و حاکمیت می‌تواند فعالیت کند.

ضرغامی گفت:

تبلیغات نقش اساسی و مهمی در رونق صنعت گردشگری و مقابله با ایران‌هراسی دارد به‌عنوان مثال در بازدید از یک نمایشگاه خارجی پیشنهاد دادم به جای این‌که به صورت غرفه غرفه به تبلیغ ظرفیت‌ها و جاذبه‌های مختلف گردشگری کشور بپردازیم با ایجاد یک ویدئووال به معرفی ایران بپردازیم. باید بتوانیم از ظرفیت‌های رسانه‌ای استفاده کنیم. اعتقاد من بر این است که ما باید یک هم‌افزایی رسانه‌ای برای معرفی هرچه بهتر ایران ایجاد کنیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان