افراد بی‌حجاب مجازات می‌شوند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 15:27

افراد بی‌حجاب مجازات می‌شوند

شماره: 21718
Aa Aa

کشف حجاب به مثابه دشمنی با نظام و ارزش‌های آن است و افرادی که اقدام به این ناهنجاری کنند مجازات‌ خواهند شد. کشف حجاب مصداق خلاف عفت عمومی و مبانی شرع و قانون است و دشمن از آن حمایت می‌کند.

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران؛
افراد بی‌حجاب مجازات می‌شوند

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در اولین جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به مقوله ناهنجاری‌های اجتماعی گفت که ضابطین موظف هستند با جرم مشهود و هر نوع ناهنجاری که خلاف قانون و شرع است و در ملاء‌عام رخ می‌دهد و سبب آزردگی مردم مؤمن می‌شود برخورد کنند و موارد را برای رسیدگی به مراجع ذی‌صلاح قضایی ارجاع دهند و مراجع قضایی نیز باید در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها اهتمام داشته باشند.    

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او با اشاره به نقش دستگاه‌ها و بخش‌های فرهنگی در مقابله با ناهنجاری‌ها اظهار داشت:

در مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قبل از کار سلبی باید کار ایجابی انجام داد و دستگاه‌های مسئول در این مقوله از جمله دستگاه‌های فرهنگی نباید از خود سلب مسئولیت کنند. همه دستگاه‌های فرهنگی کشور در این زمینه وظایفی دارند که در همه شرایط و زمان‌ها باید به این وظایف عمل کنند و باید نسبت به عمل به وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

محسنی اژه‌ای همچنین در دیدار با مردم استان اصفهان گفت:

در صورت شناسایی و دستگیری این عاملان قوه قضاییه به‌صورت ویژه و خارج از وقت به این موضوع رسیدگی می‌کند و تمام کسانی که به هر نحو از جمله مشاور، معاون، مُسبب و شریک در این مسائل باشند، بدون هیچ اغماضی تحت پیگرد قاطع قرار می‌گیرند. کشف حجاب به مثابه دشمنی با نظام و ارزش‌های آن است و افرادی که اقدام به این ناهنجاری کنند مجازات‌ خواهند شد. کشف حجاب مصداق خلاف عفت عمومی و مبانی شرع و قانون است و دشمن از آن حمایت می‌کند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان