الحمدلله امروز سراسر ایران غرق در جشن و نور و سرور است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 21:18

الحمدلله امروز سراسر ایران غرق در جشن و نور و سرور است

شماره: 19813
Aa Aa

 بدنه متدین و حزب الهی نظام اسلامی چقدر باید مظلومیت داشته باشد؟ در همین مدت گذشته ۴ شهید دادیم. می‌خواهند یکی یکی بچه‌های ما را بکشند.

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در فارس عنوان کرد؛
الحمدلله امروز سراسر ایران غرق در جشن و نور و سرور است

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت:

شیراز، شهری است که باید تفکر و سبک زندگی اسلامی و ایرانی با عمق و گستردگی و برتری نسبت به سبک‌های دیگر از اینجا صادر شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

الحمدلله امروز سراسر کشور ایران اسلامی غرق در جشن و نور و سرور است و یک گوشه از آن عظمت در شهر شیراز در جوار حضرت احمدبن‌موسی(ع) قابل مشاهده است.

نماینده ولی‌فقیه در فارس افزود:

رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت فرمودند «تا می‌شود مسائل را امنیتی نکنید» اما کار قضایی و امنیتی نیز لازم است.

دژکام با اشاره به شهادت یک پاسدار و یک طلبه در بیرم لارستان گفت:

آن 2 شهید برای ممانعت از نوشتن شعارهای هنجارشکنانه شهید شدند. کسی که می‌کشد جزایش چیست؟ دستگاه قضایی وظیفه خودش را بهتر می‌داند. این بدنه متدین و حزب الهی نظام اسلامی چقدر باید مظلومیت داشته باشد؟ در همین مدت گذشته ۴ شهید دادیم. دستگاه‌های تبلیغات دشمن و عده‌ای منافق در درون می‌خواهند یکی یکی بچه‌های ما را بکشند. شهادت گوارای وجودشان باد اما چه کسی باید جواب خون‌های این جوانان را بدهد؟ جلوی این مظلومیت باید یک جایی گرفته شود و ان شاالله این مشکل به زودی با حسن تدبیر مجموعه‌های قضایی و امنیتی حل خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان