اگر اقدام قاطع نشود سقوط ارزش‌ها حتمی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 10:01

اگر اقدام قاطع نشود سقوط ارزش‌ها حتمی است

شماره: 25019
Aa Aa

خیلی خطرناک است که یک داور خانم با یک داور آقا با هم وسط میدان باشند| تصاویر منتشر شده از سفیر ایران در آذربایجان در شأن نظام اسلامی نیست.

محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج؛
اگر اقدام قاطع نشود سقوط ارزش‌ها حتمی است

 سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج گفت:

مردم ایران در روز ۱۲ فروردین خط بطلانی بر جاهلیت دوم کشیدند و با رأی قاطع خود حکومت الله را انتخاب کردند تا آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی مستقر شود اما امروز کم کاری برخی مسؤولان و دستگاه‌ها در برخی موضوعات ناراحت‌کننده است و باید افسوس خورد که به موقع اقدام نکردند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی با اشاره به وضعیت امروز برخی احکام در جامعه مطرح کرد:

مسیری که در حال طی شدن است سرازیری بوده و اگر اقدام قاطع انجام نشود سقوط ارزش‌ها حتمی است. جمهوری اسلامی ایران آغاز حرکت پایانی بشر به سمت نور، امید و برقراری عدالت و آمادگی برای درک طلوع خورشید ولایت عظماست. امروز پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب حرکت جمهوری اسلامی نه تنها کند و ضعیف نشده بلکه طوفنده تر و پرتوان‌تر از پیش با همت و در صحنه بودن نسل طلاب، جوان و فعال در جهت فتح قله‌های بالاتر با صلابت تر از گذشته در حال حرکت است.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه آثار انقلاب که بیداری ملت‌ها بود را می‌توان در نقاط مختلف جهان و منطقه دید بیان کرد:

دشمنان نظام اسلامی نیز در طول این سالیان بیکار نبودند و به ویژه بر دو هدف بیشتر تمرکز و تکیه کردند که یکی از آنها خسته کردن مردم بوده زیرا انقلاب از ابتدا مردم پایه بوده است. دشمنان همچنین قصد دارند مسؤولان را در تحقق اهداف مربوط به اداره کشور سست کنند که در این زمینه ایستادگی مساوی با ناامید کردن دشمن است. دشمن به خوبی می‌داند که دست برتر منطقه ایران است لذا از هر فرصتی برای ضربه و لگد زدن به این کشور استفاده می‌کند.

امام جمعه کرج بیان کرد:

تصاویری از سفیر ایران در آذربایجان در یک مصاحبه مشاهده کردم که در شأن سفیر جمهوری و نظام اسلامی نیست. در این تصاویر ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی نادیده گرفته شده است،. ظاهراً خود مصاحبه هم از اقتدار و عزت لازم برخوردار نبوده است لذا وزیر باید اقدام عاجل و انقلابی در این زمینه نسبت به این سفیر داشته باشد و کاری که لازم است را انجام دهد.

وی توضیح داد:

در سند ۲۰۳۰، ۱۷ هدف توسعه پایدار و ۱۹۶ هدف جانبی بیان و در هدف پنجم برابری جنسیتی عنوان شده و از این طریق مسائل خاصی در حوزه بانوان را دنبال می‌کنند؛ مطالب شیرینی با این عنوان بیان شده اما اهداف خاصی در آنها دنبال می‌شود. اسلام قائل به عدالت جنسیتی است نه برابری جنسیتی. بنا نبوده این سند در ایران اجرا شود و مقام معظم رهبری نیز مخالفت کردند اما با بهانه‌های مختلف و عناوین گوناگون آن را به صورت موذیانه عملیاتی می‌کنند.  یکی از موارد آن می‌تواند داوری فوتبال بانوان باشد که آرام آرام وارد میدان هم بشود. خیلی خطرناک است که به نام برابری جنسیتی یک داور خانم با یک داور آقا با هم وسط میدان باشند. من از باب وظیفه این هشدار را می‌دهم که عملیاتی کردن سند ۲۰۳۰ در کشور خیانت به اسلام و انقلاب و اهل بیت (ع) است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان