بازی نکردن در زمین دشمن از نان شب واجب تر است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 0:22

بازی نکردن در زمین دشمن از نان شب واجب تر است

شماره: 20135
Aa Aa

جمهوری اسلامی مدل و الگوی دیگری در برابر لیبرال دموکراسی آمریکا ارائه کرد| چتر مخرب فضای مجازی کتابخوانی و اندیشه فاخر را به حاشیه رانده است.

ایران به رقیب آمریکا تبدیل شده است؛
بازی نکردن در زمین دشمن از نان شب واجب تر است

سید هاشم حسینی بوشهری، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با انتقاد از مواضع اخیر جو بایدن رییس جمهور آمریکا مبنی بر آزادسازی ملت ایران از دست جمهوری اسلامی افزود:

رییس جمهور آمریکا چالش های زیادی در آینده خواهد داشت که یکی از مهمترین آنها قدرت و اقتدار ایران خواهد بود. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او با بیان این که ایران به چالش و رقیب آمریکا تبدیل شده است گفت:

به اعتراف برخی اسناد امنیت ملی آمریکا جمهوری اسلامی مدل و الگوی دیگری در برابر لیبرال دموکراسی آمریکا در جهان ارائه کرده که برای آنها تهدیدکننده محسوب می‌شود. سیاست بی ثباتی کشورهای همسایه برای بی ثبات کردن ایران جزو اولویت‌های مهم سیاست خارجی آمریکاست. دشمنان در این سیاست نیز شکست خواهند خورد و برخی نشانه های آن نیز مشخص شده است. آن ها با توجه به نگرانی دشمنان از موفقیت و پیشرفت های داخلی مسائلی مانند آشوب های داخلی و مسایل حقوق‌ بشری را در پیش گرفته اند.

با اشاره به هشدار چند ماه گذشته رهبری در خصوص پایه ریزی اعتراضات مردمی با استفاده از بستر فضای مجازی و مزدور پروری توسط دشمنان ادامه داد:

بر اساس منویات رهبری معظم انقلاب جلوگیری از هویت زدایی از انقلاب و کم رنگ شدن یاد امام راحل، مانع شدن از تسلط مجدد ارتجاع، افشای دروغ و فریب جنگ روانی، تبیین به بن‌بست نرسیدن انقلاب، تولید عمل صالح از سرمایه ایمان مردم، تذکر نسبت به نارسایی و مشکلات جاری و بازی نکردن در زمین دشمن از نان شب برای جامعه ما واجب تر است.

حسینی بوشهری با اشاره به تعبیری در سند امنیت ملی آمریکا گفت:

در این سند به صراحت بیان شده که هژمونی آمریکا در سال ۲۰۳۰ به پایان خواهد رسید و دوران تک قطبی به پایان خواهد آمد و دوران چندقطبی آغاز خواهد شد. علاوه بر این از سال ۲۰۳۰ به بعد کمبود انرژی، تغییرات آب و هوایی، بالارفتن قیمت غذا، بیماری های واگیر و غیره جزو چالش های اساسی آنها خواهد بود.

وی همچنین بیان کرد:

فضای مجازی چنان چتر مخرب خود را بر اندیشه جامعه گذاشته که کتابخوانی و اندیشه فاخر عملا به حاشیه رفته است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان