بیش از ۸۵ درصد مردم طالب حجاب هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 11 خرداد 1403 - 18:36

بیش از ۸۵ درصد مردم طالب حجاب هستند

شماره: 20088
Aa Aa

حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفته اگر از دشمنی دشمنان لحظه‌ای غفلت کنیم دشمن از اردوگاه ما یارگیری خواهد کرد.

مردم پای حکومت اسلامی ایران ایستاده اند؛
بیش از ۸۵ درصد مردم طالب حجاب هستند

حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در جلسه هم‌اندیشی سازمان بسیج مستضعفین با اصحاب رسانه گف:

اگر از دشمنی دشمنان لحظه‌ای غفلت کنیم دشمن از اردوگاه ما یارگیری خواهد کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

حرکت نرم اولین موضوعی است که از سال ها قبل در دستور کار دشمنان قرار گرفته و این هم با الگو برداری از حرکت نرم امام خمینی صورت گرفته است زیرا ایشان با استفاده از جوانان توانست بر رژیم پهلوی و ارتش بعث عراق در جنگ تحمیلی به پیروزی برسد لذا دشمن نیز با همین الگو تلاش دارد تا با حرکت نرم سرمایه عظیم ایران یعنی جوانان را از ما بگیرد. جنگ رسانه ای یکی دیگر از ابزارهای دشمن برای اسیب به ایران است. دشمن به خوبی می‌داند که مردم پای حکومت اسلامی ایران ایستاده اند پس تلاش دارد که میان ملت و نظام انشقاق ایجاد کنند و در این مسیر با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و همچنین استفاده از فضایی مجازی تلاش می‌کند که سرمایه اصلی کشور ما یعنی جوانان را از اسلام و انقلاب اسلامی دور کند.

وی گفت:

رسانه ها اگر درست عمل کنند می توانند معجزه کنند زیرا اصل وظیفه رسانه های ما در کنار اطلاع رسانی ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، عزت و شرف و مطالبه گری هوشمندانه است. مطالبه گری بسیار مهم است اما باید به موقع باشد به عنوان مثال در حوزه عفاف و حجاب بیش از ۸۵ درصد طالب حجاب هستند اما نباید حرکات غیر این را به کل جامعه تسریع دهیم.

او اظهار داشت:

بسیجی تنها آن هایی نیستند که در بسیج ثبت نام کرده اند بلکه تمام ملت ایران بسیجی هستند زیرا برای اعتلا و عزت اسلام و کشور تلاش می کنند. بسیج تنها در بحران ها حضور ندارد بلکه بسیج در شرایط عادی هم تحول آفرین و فرصت ساز است؛ از سوی دیگر با نگاه به اندیشه و هدف است که می توان تغییر ایجاد کرد و این جوانان و بسیجیان هستند که می توانند تحول ایجاد کرده و تفاوت ها را رقم بزنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان