جشنواره ملی رسانه‌ها تابستان و نمایشگاه مطبوعات پاییز برگزار می‌شود | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 3:37

جشنواره ملی رسانه‌ها تابستان و نمایشگاه مطبوعات پاییز برگزار می‌شود

شماره: 22218
Aa Aa

او با اشاره به اهتمام این معاونت به احیای رویدادهای حوزه رسانه از برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ها در تابستان و نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در پاییز خبر داد.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران؛
جشنواره ملی رسانه‌ها تابستان و نمایشگاه مطبوعات پاییز برگزار می‌شود

فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی زنده با شبکه تلویزیونی کتاب ضمن اشاره به اهتمام این معاونت به احیای رویدادهای حوزه رسانه از برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ها در تابستان و نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در پاییز امسال خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر، او با اشاره به سابقه برگزاری نمایشگاه مطبوعات در دهه‌های گذشته و تعطیلی چند ساله این نمایشگاه افزود:

از سال ۱۴۰۰ مطالبه‌ای از سوی صنف مبنی بر احیای مجدد نمایشگاه مطبوعات ایجاد شد که ما را بر آن داشت با توجه به تحولاتی که طی سال‌‎های اخیر در این حوزه به‌وجود آمده است برنامه‌ریزی‌ها و سازوکارهای لازم برای برگزاری مطلوب این رویداد رسانه‌ای انجام شود.

مهدی‌پور با اشاره به اختصاص یک فضای ۲۰۰ متری در نمایشگاه کتاب امسال به نشریات گفت:

امسال هم با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب فضای بزرگ‌تری به نشریات اختصاص داده شد و هم‌اکنون ۱۴ مجله در بخش نشریات نمایشگاه کتاب، میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان حوزه رسانه و مطبوعات هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان