دوره‌های آموزشی "هما "با گواهینامه یاتا ارائه می‌شود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 11:31

دوره‌های آموزشی "هما "با گواهینامه یاتا ارائه می‌شود

شماره: 24986
Aa Aa

مرکز آموزش هما با بهره‌گيرى از مدرسان با تجربه و روش‌هاى نوين آموزشى این دوره ها را با بالاترين سطح استانداردهاى بين المللى ارائه می‌کند.   

رئیس مرکز آموزش وبهسازی منابع انسانی "هما"؛
دوره‌های آموزشی "هما "با گواهینامه یاتا ارائه می‌شود

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

دوره‌هاى آموزشى برگزار شده در مرکز آموزش" هما" با بالاترين سطح استانداردهای بين المللي یاتا و سازمان هواپیمایی کشوری ارائه می‌شود.   

محمد حسین شهداد رئیس مرکز آموزش وبهسازی منابع انسانی "هما" در گفتگويى با بیان این مطلب گفت:

آموزش موثر وکارآمد نیروی انسانی دراین صنعت موفقیت شرکت‌های هواپیمایی را تضمین می‌کند. صنعت هوانوردی صنعتی است که آموزش مداوم و به روز رسانی دانش نیروی انسانی در آن اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود:

مرکز آموزش "هما" یكی از مهمترین مراكز آموزشی تخصصی هوانوردی در سطح كشور است که تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز صنعت حمل و نقل را  هوایی برعهده دارد. این مرکز با بهره‌گيرى از مدرسان با تجربه و روش‌هاى نوين آموزشى دوره‌هاى آموزشى را با بالاترين سطح استانداردهاى بين المللى یاتا وسازمان هواپیمایی کشوری ارائه  می‌کند.   

رئیس مرکز آموزش"هما" با توجه به جایگاه این مرکز در صنعت هوانوردی افزود: این مرکز اولين مركز آموزشى هوانوردی در ایران می‌باشد که توانست گواهینامه مورد تأييد ياتا (IATA-ATC)را دریافت کند. این مرکز با بهره‌گيرى از مدرسان با تجربه و روش‌هاى نوين آموزشى دوره‌هاى آموزشى را با بالاترين سطح استانداردهاى بين المللى یاتا وسازمانى کشوری ارائه می‌کند. همچنین دوره‌های آموزش مهمانداری، كالاهای خطرناك، ایمنی، امنیت و آمادئوس نیز با گواهینامه بین المللی یاتا در این مرکز ارائه می گردد.   

شهداد درباره عملکرد سال 1402 مرکز گفت:

از ابتدای سال تاکنون یکهزار و 77 دوره آموزش خدمات زمینی برای 16 هزار و 923 نفر از کارکنان "هما" برگزار شده است که این دوره‌ها بیشتر در قالب بازآموزی و به روز رسانی دانش همکاران ارائه شده است. همچنین یک هزار و 815 نفر نیز به عنوان فراگیر آزاد در این دوره ها شرکت کردند.

وی درمورد برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی این مرکز نیز گفت:

 در مدت یاد شده 612 دوره در واحد آموزش عمومی برگزار شده است که 6 هزار و880 نفر از کارکنان همایی و 988 نفر فراگیر آزاد در این دوره ها شرکت کردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان