راهپیمایی اربعین کانون جبهه مقاومت بین‌المللی در جهان است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 17:37

راهپیمایی اربعین کانون جبهه مقاومت بین‌المللی در جهان است

شماره: 18984
Aa Aa

کسانی که تحمل برگزاری یک سرود در میان اقشار مختلف مردم یا برگزاری جشن غدیر را ندارند تلاش خواهند کرد که مراسم اربعین شکل نگیرد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
راهپیمایی اربعین کانون جبهه مقاومت بین‌المللی در جهان است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در دیدار اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت:

راهپیمایی باشکوه اربعین کانون جبهه مقاومت بین‌المللی در منطقه و جهان است.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

همه موظف به تلاش برای برگزاری منظم و به دور از هرگونه عیب و نقص این مراسم به عنوان حرکت عظیمی از سوی مسلمانان همه کشورها هستیم.

رئیسی گفت:

کسانی که تحمل برگزاری یک سرود در میان اقشار مختلف مردم یا برگزاری جشن غدیر را ندارند تلاش خواهند کرد که مراسم اربعین شکل نگیرد. بی‌تردید با لطف خدا و عنایت حضرت ابا عبدالله(ع) و همچنین عزم و اراده دلدادگان خاندان اهل بیت(ع) و تسهیل‌گری همه دستگاه‌ها این مراسم هر چه باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

رئیس جمهور ایران بر تأمین حمل و نقل، اسکان، تغذیه و سلامت زائران حسینی تأکید کرد:

سفر ارزان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه در مراسم اربعین بسیار مهم است و این توقع از ما وجود دارد که چه در زمینه حمل و نقل و چه اسکان تلاش کنیم این سفر برای زائران پرهزینه نباشد. قطعاً دولت و مسئولین وظیفه دارند شرایط را به بهترین وجه برای زائران حسینی فراهم آورند اما مردمی نگه داشتن این مراسم و استفاده از ظرفیت مردم، هیئات و تشکل‌های مردمی در این زمینه بسیار مهم است.

او ادامه داد:

کار خوب صدا و سیما در راه‌اندازی رادیو محرم و رادیو اربعین باید توسعه یابد به نحوی که ارتباط با زائران از این طریق برای انتقال پیام‌ها و هشدارهای بهداشتی در طول مراسم اربعین قطع نشود. قطعاً برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم هم آثار بسیار مثبتی برای کشور اسلامی خواهد داشت و هم دوستان انقلاب اسلامی را امیدوارتر و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان