زنان ساعت ۱۲ تعطیل و به نیابت از حکومت خانواده را اداره کنند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 6:01

زنان ساعت ۱۲ تعطیل و به نیابت از حکومت خانواده را اداره کنند

شماره: 19342
Aa Aa

روش پذیرش دانشجو در دانشگاه هنر باید تغیبر کند. این روش باید بر اساس مصوبه و گزینش باشد و در آینده سینما، تئاتر و فعالیتهای هنری تأثیرگذار است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس عنوان کرد؛
زنان ساعت ۱۲ تعطیل و به نیابت از حکومت خانواده را اداره کنند

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت:

برای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب درصدد هستیم که بانوان متاهل که کارمند ادارات استان هستند بتوانند ساعت ۱۲ به منزل بروند و در سنگر خانواده به جامعه خدمت کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

با این‌ کار بانوان می‌توانند هم به نیابت از حکومت به وظیفه اداره خانواده بپردازند و هم در این ساعات آموزش‌های مجازی چگونگی سطح زندگی را فرا بگیرند. این کار می‌تواند آثار فرهنگی عمیق و پایداری در کشور بگذارد.

وی ادامه داد:

بودجه‌های تخصیص یافته به حوزه فرهنگی شایسته حرکت‌های فرهنگی کشور و اهدافمان در این عرصه نیست. اجرای نقشه مهندسی فرهنگی نیازمند بودجه است‌. ما به دنبال ساختمان ساختن نیستیم اما بسیاری از زیرساخت‌های فرهنگی مانند کتابخانه‌ها، مساجد و یا سایر اماکن فرهنگی در شهرستان‌ها دچار فرسودگی شده‌اند و نیاز به اعتبارات دارند.

استاندار فارس عنوان کرد:

از یک طرف می‌گوییم مساجد باید تبدیل به مراکز اصلی اداره حکومت اسلامی شوند اما از یک طرف نیاز به ساماندهی و اعتبار دارند.

ایمانیه بیان داشت:

روش پذیرش دانشجو در دانشگاه هنر را باید تغیبر دهیم و این روش باید بر اساس مصوبه و گزینش کردن باشد. این کار در آینده سینما، تئاتر و سایر فعالیتهای هنری تأثیرگذار است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان