شبکه اینترنشنال سازمان تروریستی است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 12:54

شبکه اینترنشنال سازمان تروریستی است

شماره: 20106
Aa Aa

تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در انگلستان نخواهیم داشت|هر نوع ارتباط با رسانه های بیگانه به‌عنوان ورود به حوزه تروریستی تلقی خواهد شد.

برخی سلبریتی‌ها اکانت خود را به عوامل سیا فروخته‌اند؛
شبکه اینترنشنال سازمان تروریستی است

سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای گفت:

ما هرگز مثل انگلیس پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

بی‌شک بزرگترین «عملیات تأثیر» روی کشوری در جهان برای بی‌ثبات‌سازی و اغتشاش از طریق عملیات ترکیبی همانی بود که در حول اغتشاشات و در دوره پسا اغتشاشات از سوی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و سعودی صورت گرفت. در حوادث اخیر، دست رژیم صهیونیستی در اجرا آشکارتر بود. در تبلیغات دست انگلیس و در هزینه‌کردن دست رژیم سعودی واضح‌تر بود. کل حمایت مالی نمایش منحط برلین در حوزه تبلیغات، فضاسازی، اجاره تجهیزات برای تصویربرداری و ارائه تسهیلات برای حضور خبرنگاران و غذاهای توزیع شده با هزینه سعودی صورت گرفت.

خطیب ادامه داد:

شبکه اینترنشنال از سوی دستگاه امنیتی ایران به‌عنوان سازمان تروریستی شناخته شده و عوامل آن تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت و من‌بعد هر نوع ارتباط با این سازمان تروریستی به‌عنوان ورود به حوزه تروریستی و تهدید امنیت ملی تلقی خواهد شد.

او گفت:

عوامل اجرایی جنگ شناختی علیه ایران عمدتاً از بین اعضای گروهک‌های مختلف، فرقه‌ها و گروه‌های منحرف عقیدتی و جنسی، برخی ایرانیان ناراضی، بعضی افراد دارای مشکلات و آسیب‌های حاد اجتماعی و خانوادگی انتخاب می‌شوند. سرویس‌هاس جاسوسی دشمن به‌صورت لحظه‌‌ای به نارسانه‌های فارسی‌زبان خبر و تصویر می‌دادند و این شبکه‌ها اغتشاشگران را در صحنه هدایت می‌کردند که در لحظه کجا تجمع کنند و چگونه با نیروها درگیر شوند. این اغتشاشات بیش از آن‌که اعتراض مردمی باشد در فضای مجازی جریان دارد و به همین جهت آن را بزرگترین عملیات تأثیرگذاری می‌نامیم.

وی همچنین اعلام کرد که دشمن برای انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان برنامه‌ریزی کرده بود که خنثی شد.

خطیب با بیان این که برخی سلبریتی‌ها اکانت خود را به عوامل سیا فروخته‌اند خطاب به سعودی‌ها نیز گفت:

 هیچ تضمینی برای ادامه صبر راهبردی ایران وجود ندارد. هرگونه بی‌ثباتی در ایران قابل تسری به کشورهای منطقه است. ایران تاکنون با عقلانیت استوار، صبر راهبردی در پیش گرفته ولی هیچ تضمینی برای تداوم این صبر راهبردی درصورت تداوم دشمنی نمی‌دهد.  بی‌تردید اگر اراده ایران به مقابله به‌مثل و مجازات این کشور تعلق بگیردکاخ‌های شیشه‌ای فروخواهند پاشید و این کشورها روی ثبات و پایداری را نخواهند دید.

او با بیان این که یش‌بینی می‌شد که در بازه زمانی اوائل مهر اقداماتی صورت گیرد ادامه داد:

گزارش‌های متعددی مبنی بر ارتباط‌گیری افسران اطلاعاتی با گروه‌های مختلف خائنان داخلی در پوششهای مختلف داشتیم. قبل از شروع آشوب‌ها به افسران اطلاعاتی بیگانه از جمله مأموران دستگاه فرانسه به صورت مستقیم رسیدیم و تعدادی از آنها را دستگیر کردیم.

خطیب اظهار داشت:

شبکه‌های اجتماعی آمریکایی نقشی حیاتی در هسته مرکزی نبرد هیبریدی ایفا میکنند. پلتفرم‌های ارتباطی مجازی اکنون تبدیل به قسمتی از استراتژی جنگی شده‌اند نه تنها به‌منظور هدایت اغتشاشات و جمع‌آوری اطلاعات بلکه مهم‌تر از آن با هدف تأثیرگذاری بر اعتقادات مخاطبین.

وی گفت:

حساب انگلیس به‌عنوان کشوری که بر اساس خوی روباه پیر هیچ‌گاه دست از شیطنت علیه جمهوری اسلامی ایران برنداشته است متفاوت است. بی‌تردید ما هرگز مثل انگلیس پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت. متأسفانه دولت انگلیس که شبکه‌های ماهواره‌ای بی‌بی‌سی و اینترنشنال تحت حمایت او و در چارچوب رسانه‌ای او فعالیت دارد امروز نقش تروریستی گرفته و این موضوع عبور از خطوط قرمز امنیتی جمهوری اسلامی ایران است. 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان