ممکن است دشمن روز طبیعت را بهانه‌ای برای معصیت قرار دهد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 12:35

ممکن است دشمن روز طبیعت را بهانه‌ای برای معصیت قرار دهد

شماره: 21714
Aa Aa

دژکام گفته عده‌ای از نفوذی‌های دشمن که دستشان با رژیم صهیونیستی و آمریکا یکی است نمی‌خواهند بگذارند وضعیت اقتصادی مؤمنان خوب شود.

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس؛
ممکن است دشمن روز طبیعت را بهانه‌ای برای معصیت قرار دهد

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت:

جنگ ترکیبی همان کاری است که شیطان انجام می‌دهد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

دشمن عمدا کاری می‌کند تا شکستی در صف ملت ایجاد کند. از یک طرف با مسایل اقتصادی از جمله فقر، تورم و گران شدن ارز و سکه وارد می‌شود و از طرفی با ابزاری از جمله رشوه‌خواری، رانت خواری و حق مردم را ضایع کردن و بزرگنمایی برخی مسایل سعی در فریب مردم دارد. عده‌ای از نفوذی‌های دشمن که دستشان با رژیم صهیونیستی و آمریکا یکی است نمی‌خواهند بگذارند وضعیت اقتصادی مؤمنان خوب شود. آنها می‌گویند نباید از کسانی که طرفدار اسلام هستند حمایت مالی و اقتصادی شود. اینها برنامه دشمنان هستند و دشمن برای این برنامه‌ها دقت بسیاری داشته است. دشمنان حتی با ارایه راهکار برای حل مسایل اقتصادی ما سعی میکنند مسایل دیگری به وجود آورند تا به خیال خودشان ملت ایران درمانده باقی بماند. شیطان این جنگ ترکیبی را با همه ابعادش بر علیه مومنان راه انداخته است. مومنان باید حواسشان جمع باشد و با زیرکی صحنه جنگ را به نفع خود تمام کنند. در صحنه جنگ ترکیبی دشمن بر علیه ملت ایران است؛ اگر کسی بخواهد خود را به غفلت بزند و بگوید اطلاع نداریم دیگر چه زمانی می خواهد بیدار شود؟ برخی از افراد خود را به نفهمی می زنند و حتی بعضی قابل و در عمل با دشمن همراه هستند. صحنه جنگ بسیار حساس است. اکثریت ملت انقلابی و طرفدار ارزش های انقلاب ایستاده اند و این حرکت به خوبی ادامه دارد اما ما باید در هر بخشی از این مبارزه و حرکت استراتژی و چارچوب حرکت خود را دقیقا مشخص کنیم و نگذاریم دشمن ولو برای یک لحظه احساس کند می تواند موفق شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:

جمعیت مومنان روزه دار چارچوب حرکت و مبارزه خود را دقیق تنظیم کنند چون دشمن به یک باره در جایی به ملت آسیب می رساند. اگر عرصه جنگ در ۲ قسمت اقتصادی و فرهنگی است ما بایستی برای همه این ‌حمله‌ها، ضد حمله تدارک ببینیم. مسلما آنچه در عرصه اقتصادی دارد رخ می دهد نیاز به برنامه ریزی دارد و بالاخره متدینین هم وقتی احساس می کنند فشار اقتصادی است شرایط برایشان سخت می شود.

دژکام همچنین با اشاره به ۱۳ فروردین روز طبیعت گفت:

ممکن است دشمن روز طبیعت را بهانه‌ای برای معصیت قرار دهد. کسی مخالف بهره‌مند شدن مردم از طبیعت در این روز نیست اما مخالف این هستیم که معصیت شود لذا باید همه دستگاه ها به این مسئله ورود کنند و به مقابله با کار ضد انقلابی بپردازند. برای اینکه اینها دارند با دشمن همراه می‌شوند. همه مردم به ویژه جوانان باید حواسشان جمع باشد تا اگر می‌خواهند از طبیعت بهره‌مند شوند معصیت خدا نکنند و نگذارند معصیت خدا بشود.

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان