موظف به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر هستیم | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 20:23

موظف به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر هستیم

شماره: 22888
Aa Aa

سازمان بازرسی، شورای عالی بورس و دولت موضوعات بورس را برای مردم توضیح دهند و تبیین کنند تا دشمن نتواند از این مقوله سوء‌استفاده کند.

اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران؛
 موظف به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر هستیم

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای عالی این قوه گفت:

دشمنان همه توان خود را مصروف دارند تا به زعم باطل خود مردم را از عاشورا و درس‌های این مکتب متعالی جدا کنند اما برخلاف خواست و تلاش دشمنان امسال بیش از سنوات گذشته مردم نسبت به اقامه عزای سیدالشهداء اهتمام دارند و بیرق‌های عزای برافراشته در خانه‌ها و خیابان‌ها و بازارها و سایر مجامع گواه این امر است.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

حتی علی‌رغم مشکلات اقتصادی اهتمام مردم آن است که سفره امام حسین(ره) رنگین‌تر باشد البته یزیدیان زمان در خارج و بعضاً در داخل و از طریق فضای مجازی در اوج خباثت و رذالت چه صحبت‌هایی می‌کنند اما نور حسین(ع) نور خداست و همیشه جاودان و تابنده است و از درخشش آن کاسته نخواهد شد.

محسنی اژه‌ای بیان داشت:

در ایام محرم فرصت مغتنمی فراهم آمده تا هر چه بیشتر ابعاد فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را تبیین کنیم. این ایام فرصت خوبی است تا بر حمایت‌های قانونی خود از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آمران به معروف و ناهیان از منکر بیفزاییم. در زمینه این فریضه مهم در کشور قانون داریم لذا همگان باید بر اجرای این قانون اهتمام داشته باشیم و پشتیبانی‌های لازم را در جنبه‌های مختلف از جمله «آموزش دادن»، «باز کردن سطوح مختلف امر به معروف» و ... از ستاد مزبور به عمل آوریم.   

او همچنین با اشاره به موضوع بورس گفت:

یکی از مسائلی که  امروز در باب آن فضاسازی می‌شود و برای مردم نگرانی ایجاد می‌کند مسئله بورس است لذا دولت این مسئله را برای مردم تبیین کند و توضیح دهد تا مردم بدانند در ادامه مسیر و برای آینده خود باید چه کار کنند. سازمان بازرسی، شورای عالی بورس و دولت موضوعات این عرصه را برای مردم توضیح دهند و تبیین کنند تا دشمن نتواند از این مقوله سوء‌استفاده کند و خدایی‌ناکرده این موضوع به یک مشکل تبدیل شود چرا که تعداد افرادی که درگیر این موضوع هستند کثیر است و عده زیادی از مردم نیز با بورس آشنا نبودند اما وارد آن شدند و بعضاً هم احساس می‌کنند متضرر شدند.  

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان