وقوع قیامت از نظر علمی حتمی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 19:01

وقوع قیامت از نظر علمی حتمی است

شماره: 19099
Aa Aa

برخی مسیر فتنه‌گری را انتخاب کرده و به دنبال جاه‌طلبی و فتنه‌انگیزی هستند. همیشه با سخنان کذب به انقلاب اتهام می‌زنند و از رسیدن مصیبت به ما خوشحال می‌شوند.

سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان؛
وقوع قیامت از نظر علمی حتمی است
سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:
برخی مسیر فتنه‌گری را انتخاب کرده و به دنبال جاه‌طلبی و فتنه‌انگیزی هستند.
 
به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:
در دوران انقلاب و دفاع مقدس افرادی وجود داشتند که جان خود و حتی فرزندانشان را فدا کردند و در مقابل کسانی هم بودند که مسیر فتنه‌گری را انتخاب کرده و به دنبال جاه‌طلبی و فتنه‌انگیزی بودند. اگر انسان تقوا داشته باشد در پیشگاه خداوند سربلند است. دشمنان کشور همیشه با سخنان کذب به انقلاب اسلامی اتهام و نسبت‌های ناروا می‌زنند و از رسیدن مصیبت به ما خوشحال می‌شوند اما با صبر و تقوا می‌توان دشمنان را شکست داد. در طول تاریخ شاهد بودیم که هر گاه ملتی برای خدا به پا خواست و استقامت کرد در نهایت پیروز شده‌است.
 

او گفت:

امروز مقاومت در مرحله ای قدرت قرار دارد که می‌تواند در کمتر از یک هفته اثری از رژیم صهیونیستی باقی نگذارد.

میردامادی با اشاره به فلسفه قیام امام‌حسین(ع) ادامه داد:
ما امروز با استفاده از آموزه‌های قرآن کریم مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و حاضر به تسلیم نیستیم چون عاشورا سرلوحه کار ما است.
 
امام جمعه موقت اصفهان در بخش اول خبطه‌های نماز جمعه نیز گفت:
زمین به دور خود و خورشید می‌چرخد اما ما احساس نمی‌کنیم، امروز انسان‌ها با آرامش در زمین زندگی می‌کنند اما در قیامت زلزله شدیدی در زمین اتفاق می‌افتد، کوه‌ها به لرزه در می‌آیند و از جا کنده می‌شوند. در هنگام قیامت خورشید خاموش می‌شود و همه چیز عالم بهم می‌ریزد، طبیعی است که در چنین شرایطی هیچ انسانی زنده نمی‌ماند تا زمانی که صور دوم دمیده شود و همه انسان‌ها دوباره زنده شوند. وقوع این اتفاقات از نظر علمی هم حتمی است. ما راه سختی در پیش داریم و تنها راه نجات انسان بندگی، تقوا و ولایت است.
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان