ولایی انقلابی با ولایی غیرانقلابی تفاوت دارد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 3:11

ولایی انقلابی با ولایی غیرانقلابی تفاوت دارد

شماره: 19661
Aa Aa

ولایی غیرانقلابی در حرم امام رضا (ع) یا کربلای معلی زیر باد کولر می‌نشیند و زیارت‌نامه می‌خواند اما ولایی انقلابی در خط مقدم بحران‌ها با مشکلات روبرو می‌شود.

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی؛
ولایی انقلابی با ولایی غیرانقلابی تفاوت دارد

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه مشهد اظهار کرد:

فرد ولایی انقلابی با فرد ولایی غیرانقلابی تفاوت دارد.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

ولایی غیرانقلابی کسی است که در حرم امام رضا (ع) و یا کربلای معلی زیر باد کولر می‌نشیند و فقط زیارت‌نامه می‌خواند اما ولایی انقلابی کسی است که در خط مقدم بحران‌ها با مشکلات روبرو می‌شود، گره از کار مردم باز می‌کند و در همان حال ذکر یاحسین (ع) بر لب دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت تمرکز امکانات ملی به مشهدالرضا (ع) در مناسبت‌های مهم و زائرپذیر اظهار کرد:
باید از خدمات دولت خدمتگزار مردمی تقدیر کرد زیرا تا پیش از این، پیک‌های زیارتی به‌عنوان یک مناسبت محلی تلقی می‌شد و امکانات استانی هم پاسخگوی پذیرایی از این حجم از زائران نبود. با این حال،چ به کمک ارتباطاتی که به برکت حضور معاون اول و معاون اجرایی رئیس‌جمهور در مشهد صورت گرفت امکاناتی در شهر امام رضا (ع) ایجاد شد که جریان خدمتگزاری به زائران به بهترین نحو انجام شود. من با هرکدام از مسئولان امر که صحبت می‌کردم وقتی آنان را آگاه می‌کردم که میزبان زائران امام رضا (ع) هستند، قطرات اشک از دیدگانشان جاری می‌شد و از اینکه افتخار مهمانداری از زائران امام رضا (ع) شامل حال آنان شده است به خود می‌بالیدند.
علم‌الهدی گفت:
اگر خدمات دهه آخر صفر با چنین شوری ارائه شد، به خاطر اخلاص خادمان این عرصه بود زیرا از کسانی که کفش زائران را واکس می‌زدند تا عالی‌ترین مسئولان شهری و استانی که صبح و شب در میدان بودند، در اوج اخلاص از زائران امام رضا (ع) مهمانداری کردند. خوشا به حال کسانی که زندگی خود را در این مسیر صرف کردند.
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان