آیت الله صانعی به کروبی نامه نوشت: انجام وظیفه شکست ندارد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 20:29

آیت الله صانعی به کروبی نامه نوشت: انجام وظیفه شکست ندارد

شماره: 6947
Aa Aa

در بخشی از این نامه ضمن آرزوی "رفع حصر" آمده: سختی ها، شلاق ها و زندان ها را تحمل کردید تا سربلندی و آزادی را بر این ملت به ارمغان آورید.

دعاگوی حضرتعالی و مهندس موسوی هستم؛
آیت الله صانعی به کروبی نامه نوشت: انجام وظیفه شکست ندارد

یکی از مراجع تقلید به مهدی کروبی نامه نوشت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انصاف نیوز، متن کامل نامه‌ی آیت‌الله یوسف صانعی، از مراجع تقلید خطاب به مهدی کروبی در پی می‌آید:

“بسمه تعالی

محضر محترم دوست و رفیق قدیمی آیت الله حاج شیخ مهدی کروبی (دامت تاییداته)

بعد از التحیه و السلام

بی مقدمه معروض می دارم، این روزها با مرور خاطرات دوران شروع رفاقت و دوستیمان که شروعش از بیت استاد و مراد مشترکمان حضرت امام(س) شکل گرفته، بسیار دلتنگ می شوم یاد ایام حضور در کنار استاد والامقام و دوستان صمیمی و ساده و بی آلایش در آن بیت محقر و ساده، کوهی از غم و اندوه را بر دلم مستولی می گرداند، یاد ایامی که بعد از دستگیری آن رهبر فرزانه، برخی از مدعیان مبارزه آن خانه را به فراموشی سپردند و نماندند جز حضرتعالی و عده ای که همه مرارتها و سختی ها را به جان خریدید و شلاق ها و زندان ها را تحمل کردید تا سربلندی و آزادی را بر این ملت به ارمغان آورید و هیچگاه به فکرمان خطور نمی کرد، آنانی که برای آزادی و عزت اسلام از همه چیز خود گذشتند، روزی به جرم دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب و دفاع از حقوق مردم، اسیر بند و اسارت گردند، اما توجه دارید که انجام وظیفه شکست ندارد.

باشد این واگویه غم ها و افسوس ها برای زمانی دیگر که حضورا خدمتتان باشم.

امیدوارم حالتان خوب باشد و از نظر جسمی در سلامت و صحت و عافیت باشید. اینجانب مرتبا دعاگوی حضرتعالی و دوست دیرینه، جناب آقای مهندس موسوی و همسر مکرمه شان(دام توفیقهما) هستم و برای استخلاص و تجدید دیدار از درگاه ایزد منان طلب لطف و کرم دارم.

بنده هنگام تشرف به بارگاه ثامن الائمه (علیه آلاف التحیه و الثناء) از طرف شما نیابا سلام و تحیت بر آن امام همام می فرستم.
در خاتمه با آرزوی رفع حصر و محدودیت ها، از شما می خواهم اینجانب را از دعای خیر برای حسن عاقبت فراموش نفرمایید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

قم المقدسه – یوسف صانعی”

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان