اعضای خبرگان از وضعیت بی‌حجابی در عذاب هستند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 18:39

اعضای خبرگان از وضعیت بی‌حجابی در عذاب هستند

شماره: 21370
Aa Aa

او گفته آرزوی اینکه این جنایتکاران- گروهک‌های ضدانقلاب و سلطنت‌طلبان و کسانی همچون پرویز ثابتی- پا به کشور ایران بگذارند آرزوی خامی است.

احمد خاتمی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان؛
اعضای خبرگان از وضعیت بی‌حجابی در عذاب هستند

احمد خاتمی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان در حاشیه اختتامیه یازدهمین اجلاس این مجلس گفت:

آرزوی اینکه این جنایتکاران- گروهک‌های ضدانقلاب و سلطنت‌طلبان و کسانی همچون پرویز ثابتی- پا به کشور ایران بگذارند آرزوی خامی است تا چه رسد به اینکه بخواهند در کشور کاری انجام دهند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه غرب درباره حقوق بشر دروغ می‌گوید اظهار کرد:

اگر دروغ نمی‌گفت به چنین افرادی با چنین سابقه‌ای بال و پر نمی‌داد.البته اغتشاشات اخیر نشانی از انفعال بیگانگان و زنده بودن انقلاب اسلامی است. ۲۲ بهمن میلیون‌ها ایرانی آمده بودند تا با خون شهیدان و آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق کنند و نفرت خود را از اغتشاشگرانی که حدود ۱۰۰ روز کشور را به اغتشاش کشیدند نشان دهند.

خاتمی گفت:

بیشترین دغدغه خبرگان چه در دیدار با آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و چه در جلسه دیشب با رییس جمهوری معیشت مردم بود و این مطالبه را داشتند که مسئولان فکری به حال معیشت مردم و گرانی‌های افسارگسیخته کنند. یکی از مشکلات ما عدم نظارت است و برخی تا جایی که بتوانند مردم را با گرانی‌ها تیغ می‌زنند. با همین وضعیت گرانی موجود را اگر کنترل و نظارتی وجود داشته باشد افسارگسیخته نخواهد شد.

او ادامه داد:

مسئولان واقعیت‌های موجود را می‌بینند و بی‌خبر نیستند و در پی علاج هستند. برخی می‌گفتند دولت در این گرانی دلار نقش دارد این سؤال از وزیر اقتصاد شد و به شدت انکار کرد و گفت اصلا معقول نیست که ما بخواهیم از گرانی دلار حمایت کنیم یا در آن نقش داشته باشیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:

اعضای خبرگان رهبری دغدغه‌های فرهنگی‌ هم داشتند و از وضعیت بی‌حجابی در کشور و این ناهنجاری بزرگ در عذاب بودند و از آقای رئیس‌جمهوری می‌خواستند که علاجی برایش بیابند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان