ایران باید سوخت محور مقاومت را تامین کند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 21:14

ایران باید سوخت محور مقاومت را تامین کند

شماره: 14651
Aa Aa

هادی بیگی‌نژاد گفته مردم لبنان مظلوم واقع شده و در سختی به‌سر می‌برند؛ به عنوان کشور دوست نباید از هیچ کمکی برای رفع مشکلات آنان دریغ کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛
ایران باید سوخت محور مقاومت را تامین کند

هادی بیگی‌نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره ارسال سوخت و فرآورده به لبنان اظهار داشت:

فروش فرآورده و سوخت به دلیل بیشتر بودن تعداد مشتریان آسان‌تر از نفت خام بوده و تعداد خریداران آن محدود است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، وی با بیان این که تامین نیاز کشور دوست استراتژیک مثل لبنان برای کشور ما بسیار مهم است افزود:

کشورهایی مثل لبنان، سوریه و ونزوئلا برای ایران بسیار اهمیت دارند چراکه در زمان سختی همواره کنار ما بوده‌اند بنابراین ما نیز باید تا حد امکان نسبت به حل مشکلات این کشورها اقدام کنیم. همانگونه که در زمان جنگ تحمیلی ایران و رژیم بعث عراق حافظ اسد یک تنه کنار ایران ایستاد و از هیچ کمکی دریغ نکرد ما نیز در زمان نیاز باید به کمک کشورهایی همچون سوریه و لبنان که اکنون در تنگنا قرار گرفته‌اند بشتابیم. ما باید هر گونه کمکی را که از دست‌مان برمی‌آید به محور مقاومت داشته باشیم تا به لحاظ تامین سوخت که جزء نیاز اولیه یک کشور است دچار آسیب نشوند.

این نماینده مجلس درباره برقراری امنیت محموله‌ها تاکید کرد: تاکنون چند کشتی حامل سوخت به سمت این کشور رفته و مشکلی بوجود نیامده است ضمن اینکه تامین امنیت محموله‌ها به عهده تجار لبنانی است و قطعا مسیرهای محافظت از کالای خود را می‌دانند. اکنون مردم کشور لبنان مظلوم واقع شده و در سختی به‌سر می‌برند بنابراین ما به عنوان کشور دوست و همراه نباید از هیچ کمکی برای رفع مشکلات آنان دریغ کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان