برای فروپاشی باید از دریای خون گذشت | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 9:25

برای فروپاشی باید از دریای خون گذشت

شماره: 20798
Aa Aa

او گفته آقای بایدن گوش کن. اینجا کشوری نیست که با عملیات رسانه‌ای ساقط شود. برای فروپاشی باید از دریای خون گذشت که شما توانایی عبور از آن را ندارید.

عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران؛
برای فروپاشی باید از دریای خون گذشت

عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران خطاب به رژیم صهیونیستی گفت:

یکی از فرماندهان کریه شما که خون هزاران فلسطینی بر گردن او است و اکراه دارم نام زشت او را بر زبان بیاورم در اوایل انقلاب گفت زلزله‌ای که در تهران با وقوع انقلاب اسلامی به وقوع پیوست پس‌لرزه‌های آن تل‌آویو را در هم می‌شکند.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

آقای نتانیاهو دست و پا نزن، پس لرزه‌های زلزله انقلاب به کوچه‌ها و خیابان‌های تل آویو نزدیک شده است. دست از توطئه بردار. هر چه دست و پا بزنید بیشتر در باتلاق فروپاشی خودتان فرو می‌روید. مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید پیدا است.

وی اظهار داشت:

ما با ملت بزرگ ایران و با استعانت از خون شهیدان‌مان محکم در سنگر‌های انقلاب ایستاده ایم و تا محو و نابودی رژیم جعلی، کودکش و آدمکش صهیونیستی از پای نخواهیم نشست.

او همچنین گفت:

آقای بایدن گوش کن. اینجا کشوری نیست که با عملیات رسانه‌ای ساقط شود. برای فروپاشی باید از دریای خون گذشت که شما توانایی عبور از آن را ندارید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان