برخی نقاط پرورش تروریست‌های اجاره‌ای شناسایی شدند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 6 تير 1403 - 5:19

برخی نقاط پرورش تروریست‌های اجاره‌ای شناسایی شدند

شماره: 25698
Aa Aa

او می گوید در برخی از کشورهای خارجی بنگاه‌های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده و عامل جنایت‌ آفرین پرورش داده و  اجاره داده می‌شوند.

محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه؛
برخی نقاط پرورش تروریست‌های اجاره‌ای شناسایی شدند

محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در گردهمایی سراسری مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه گفت:

در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد ۳۰ نفر از عوامل تروریستی به‌کارگیری شده تربیت‌یافته با افکار و آموزه‌های داعشی و سلفی بودند و هویتی کاملا خارجی داشتند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا ، او گفت:

سلسله اقدامات آشکار و پنهانی در نیروی زمینی سپاه جریان دارد که تاکنون بسیاری از تهدیدات را در نطفه خفه کرده است. نقش مهم و مؤثر نیروی زمینی سپاه در جغرافیای وسیع کشور برای صیانت از آرامش و امنیت مردم اگر چه بسیاری از دسیسه‌های تروریستی و ضدامنیتی دشمن را شناسایی و خنثی شده کرده اما دشمن پس از هر شکست و ناکامی نقشه‌های تروریستی تازه‌ای طراحی کرده است. در اهمیت اقدامات جاری نیروی زمینی سپاه همین بس که اگر برخی طراحی‌های تروریستی دشمن شناسایی و منهدم نمی‌شد آسیب‌های سنگین و گسترده‌ای را متوجه امنیت مردم می‌کرد و تلفات انسانی زیادی به بار می‌آورد. سرویس‌های دشمن از ظرفیت گروهک‌های تروریستی، داعشی و سلفی در منطقه استفاده می‌کنند. سرویس‌های دشمن تولید و طراحی اقدامات تروریستی و تجهیز و تدارک و هدایت و سازماندهی تروریست‌ها را بر عهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:

در برخی از کشورهای خارجی بنگاه‌های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده است و عامل جنایت‌آفرین پرورش می‌دهند و این تروریست‌ها برای اقدامات تروریستی اجاره داده می‌شوند که البته برخی از این بنگاه‌ها در برخی کشورهای همجوار نیز رهگیری و شناسایی شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان