به معاندین رحم نخواهیم کرد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 13:52

به معاندین رحم نخواهیم کرد

شماره: 20656
Aa Aa

به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بگویید که این نظام رهبری دارد که در هدایت امت بی‌نظیر است| دشمنان عمود و خیمه نظام را مورد حمله قرار می‌دهند اما از کانال‌های مختلف می‌گویند ما قصد براندازی نداریم و بیایید مذاکره کنیم.

آغوش ملت برای همه آنهایی که دچار فریب شدند باز است؛
به معاندین رحم نخواهیم کرد

سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران با اشاره به ناآرامی های اخیر در این کشور گفت:

استعمارکنندگان و قدرت‌های بزرگ با سخن از آزادی و شعارهای فریبنده می‌آیند و ملت‌ها را به بدبختی و ذلالت می‌اندازند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با بیان اینکه دشمن چون می‌خواهد نظام را بزند عمود و خیمه نظام را مورد حمله قرار می‌دهد اظهارکرد:

با سخن از آزادی و شعار‌های فریبنده ملت‌ها را به بدبختی می‌اندازند. برای ما دوگانه‌های غلط درست نکنید. امام و رهبری به‌وظایف خود عمل کرده‌اند و همواره به همه ما هشدار داده‌اند کاستی‌ها مربوط به دستگاه‌هاست. بچه های این کشور به وظیفه خود عمل کردند و امروز پیکرهای آنها را می‌بینیم. هدایت ها نیز انجام شد و اگر کاستی هست به عملکردها در دوره های مختلف مربوط می شود.

وی با اعلام اینکه همه فضاسازی ها علیه جمهوری اسلامی مفتضحانه شکست خورده است اضافه کرد:

ما حق عقب‌گرد نداریم ما از شهدا آموختیم با امید زندگی کنیم. از فاطمه(س) آموختیم باید در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

او به طرح این سؤال از کشورهای غربی و آمریکا پرداخت که چرا در عین تبلیغات خود که می‌خواهند جمهوری اسلامی را گرفتار ضعف و روبه اضمحلال نشان دهند از کانال‌های مختلف می‌گویند ما قصد براندازی نداریم و بیایید مذاکره کنیم در حالی که ما شما را می‌شناسیم. اشتباه کرده هرکی گفته. عجب. برو این دام بر مرغی دگر نه، که عنقا را بلند است آشیانه. چرا در محاسبات خود دوباره دچار اشتباه شدید؟ اگر فکر کردید با شایعه‌سازی کردن می‌توانید به اهداف خود برسید بارها تجربه کردید تجربه ناموفقی است. چرا پس از آن که ناامنی‌ها با همت مردم و نیروهای جان بر کف امن شده است به ما از کانال‌های مختلف پیغام‌ می‌دهید میخواهیم با شما حرف بزنیم؟

او با اعلام اینکه آغوش ملت برای همه آنهایی که دچار فریب شدند باز است گفت به معاندین رحم نخواهیم کرد.

وی اظهار داشت:

کشور پیشرفت‌های زیادی کرده و دلیل عصبانیت دشمن این پیشرفت‌ها است. بالاترین فشار و تحریم تاریخ را نسبت به ایران اعمال کردند. تمام فشارها در قبال جمهوری اسلامی شکست خوردند. دشمن می گوید چطور من تحریم کردم اما اینها صادرات و تولید دارند؟

او همچنین با بیان این که در جریان اغتشاشات اخیر استکبار با تمام توان به میدان آمد گفت:

اغتشاشات اخیر جنگ احزاب بود؛ همه بودند. کسانی که رسما در میدان نبودند شایعه‌ پراکنان و شایعه‌ سازان بودند.  بی‌سواد کسی است که نداند در مقابل چه کسی بایستد. به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بگویید که این نظام رهبری دارد که در هدایت امت بی‌نظیر است.

وی همچنین گفت:

اطمینان دارم با مشارکت مردم نرخ تورم و ارز متحول می‌شود و شرایط کاهشی پیدا می‌کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان