تهران خواهان پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 14:13

تهران خواهان پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا است

شماره: 10975
Aa Aa

دونالد ترامپ در جمع هوادارانش گفته تنها راهی که ممکن است ما در انتخابات شکست بخوریم این است که در انتخابات تقلب شود؛ به یاد داشته باشید.

رئیس‌جمهور آمریکا ادعا کرد؛
تهران خواهان پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا است

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در حضور جمعی از هوادارانش گفت که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، شی رئیس جمهور چین، کیم جونگ اون رئیس جمهور کره شمالی و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه "شطرنج بازانی در سطح جهانی هستند که منتظر پیروز شدن جو بایدن در انتخابات هستند".

به گزارش اسپادانا خبر، ترامپ اظهار کرد که بایدن قادر نخواهد بود به عنوان شریکی برابر با آن‌ها همکاری کند چرا که در بهترین سال‌هایش عملکرد خوبی نداشته است.

طبق ادعای ترامپ، تهران نیز خواهان پیروزی این نامزد دموکرات در انتخابات سوم نوامبر است. 

وی گفت: اگر ما پیروز شویم بلافاصله به توافقی با ایران دست پیدا خواهیم کرد.

ترامپ هشدار داد که بایدن هیچ تجربه ای در مذاکرات با پکن ندارد و اگر او دوباره در انتخابات پیروز نشود، چین آمریکا را تصاحب خواهد کرد.

ترامپ گفت: ما باید در انتخابات پیروز شویم. نمی‌توانیم بازی بخوریم. بروید و رای دهید. اگر رای‌گیری غیابی انجام دادید، اطمینان حاصل کنید که رای شما شمارش می‌شود. از این مساله مطمئن شوید چون تنها راهی که ممکن است ما در انتخابات شکست بخوریم این است که در انتخابات تقلب شود. این را به یاد داشته باشید. این تنها راهی است که ممکن است ما در انتخابات ببازیم، پس باید خیلی مراقب باشیم.

دونالد ترامپ تنها ساعاتی پیش از آغاز کنوانسیون ۲۰۲۰ دموکرات‌ها برای اعلام رسمی نامزدی جو بایدن برای ریاست جمهوری آمریکا گفت: تنها راهی که آنها ممکن است در انتخابات پیروز شوند، همین است و ما نمی‌توانیم چنین اجازه‌ای بدهیم.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان