ثبات و آرامش امروز ایران در سطح جهان مثال‌زدنی است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 14:17

ثبات و آرامش امروز ایران در سطح جهان مثال‌زدنی است

شماره: 16863
Aa Aa

او گفته با قاطعیت می گوییم که دشمنان ظالم و مستکبر ملت ایران حتی تصور تهاجم نظامی به کشور را به سختی می‌توانند در ذهن داشته باشند.

محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران؛
ثبات و آرامش امروز ایران در سطح جهان مثال‌زدنی است

 محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در حاشیه افتتاح مجتمع مهر ولایت ارتش در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 

نیروهای مسلح به‌فرموده حضرت علی (ع) نگاهبانان و دژهای امت اسلامی هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی گفت:

نیروهای مسلح ما تنها تفاوتشان در رنگ لباس شان است. امروز می‌توانیم با قاطعیت بگوییم که دشمنان ظالم و مستکبر ملت ایران حتی تصور تهاجم نظامی به کشور را به سختی می‌توانند در ذهن داشته باشند و این چیزی نیست که به آسانی به دست آمده باشد. نیروهای مسلح به گونه‌ای عمل کرده‌اند که امنیت و آرامش را به کشور بازگردانند و ثبات و آرامش امروز در کشور ما در سطح منطقه و حتی در سطح جهان مثال‌زدنی است. هیچ سرمایه‌گذار داخلی یا خارجی نمی‌تواند ادعا کند که به دلیل وجود ناامنی یا ترس از تهاجم خارجی امکان سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی در کشور ایران را ندارد هرچند که سایر موانع مانند تحریم‌های ظالمانه، یا جوسازی‌های رسانه‌ای ممکن است موانعی را همچنان بر سر راه ایجاد کرده باشد اما آنچه که مسئولیت نیروهای مسلح است به لطف پروردگار و به برکت خون شهیدان و فرماندهی بی نظیر فرماندهی معظم کل قوا امروز امنیت پایدار در سطح کشور برقرار است.

وی گفت:

ارتش و نیروی زمینی در بخش تجهیزات، آموزش، پیشبرد دکترین رزمی مطابق با نبردهای امروزی و آینده، در بخش فناوری، در بخش توسعه دانش و علم در همه این زمینه‌ها بحمدلله پیشگام هستند و این ارزشمند است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان