در مواجه با فتنه‌ها آب‌دیده شده‌ایم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 20:34

در مواجه با فتنه‌ها آب‌دیده شده‌ایم

شماره: 20698
Aa Aa

برای فتنه 88، 10 سال برنامه ریزی و 200 روز عملیات کردند| پس از آنکه فهمیدند آرمان علی‌وردی علاوه بر بسیجی طلبه هم است گفتند او نباید زنده بماند| افتخار می‌کنیم در اغتشاشات آمار شهدای روحانیت از همه اقشار بیشتر است.

با هر کشوری که با دین بجنگد ارتباط نخواهیم داشت؛
در مواجه با فتنه‌ها آب‌دیده شده‌ایم

حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش گرامیداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در مشهد گفت:

آرمان را با شکنجه به شهادت رساندند. این بغض از کجا آمده است؟

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

پس از آنکه فهمیدند آرمان علی‌وردی علاوه بر بسیجی طلبه هم است گفتند او نباید زنده بماند.
این همان بغضی است که نسبت به فرزندان رسول خدا داشته اند. این به خاطر کارآمدی روحانیت و حضور روحانیت در میدان جهاد تبیین است. افتخار می‌کنیم در اغتشاشات مثل گذشته آمار شهدای روحانیت و طلبه و آمار حوزه‌هایی که آسیب دیدند از همه اقشار بیشتر بوده است. این برای روحانیت افتخار است. دشمن بغض روحانیت دارد.

حاجی صادقی با بیان این که برای فتنه 88، 10 سال برنامه ریزی و 200 روز عملیات کردند ولی شکست خوردند گفت:

ما در مواجه با فتنه‌ها آب‌دیده شده‌ایم. حرف دشمنان این است که انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی ما را رقم زده است. دشمنان بیش از ما احساس می کنند که گام به گام در حال شکست خوردن هستند. در همین فتنه اخیر چقدر هزینه کردند ولی شکست دشمنان را می بینیم. به دشمن می گوییم ما عادت کرده ایم. در برابر فتنه های تو مقاومت کرده و آنها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد:

ما امروز در دوران ادبار فتنه هستیم و در امتحان امروز مومنان واقعی از بقیه تمیز داده می‌شوند. فتنه 2 مرحله دارد اقبال و ادبار. اقبال فتنه با شبهه است ولی ادبار فتنه باید با تنبه، بصیرت و عبرت گیری باشد. ما الان در دوران ادبار فتنه هستیم. از این فتنه باید به عنوان یک فرصت استفاده کنیم. باید امروز امتحان بدهیم و مومنان واقعی از بقیه تمیز داده شوند. در پرتو فتنه ها سختی ها و فشارها جوهره انسان ها آشکار می شود. معلوم می شود چه کسانی شعار با حسین بودن داده اند چه کسانی مع الحسین بوده‌اند. باید مردم امتحان بدهند و باید صف مومنین از بقیه جدا شود.

او گفت:

با هر کشوری که با دین بجنگد و بخواهد ارزش‌های اعتقادی ما را زیر پا بگذارد ارتباط نخواهیم داشت در غیر این صورت مشکلی با آن کشور نخواهیم داشت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان