دونالد ترامپ پس از تسلیم خود به زندان آتلانتا با وثیقه آزاد شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 18:18

دونالد ترامپ پس از تسلیم خود به زندان آتلانتا با وثیقه آزاد شد

شماره: 23248
Aa Aa

او به دلیل تلاش برای تقلب در انتخابات تفهیم اتهام شد، ۲۰ دقیقه بعد با قید وثیقه از زندان بیرون آمد و در پلتفرم X (توییتر) نوشت: "هرگز تسلیم نشو!"

ترامپ در زندان ظاهر شد و پلیس از او عکس گرفت؛
دونالد ترامپ پس از تسلیم خود به زندان آتلانتا با وثیقه آزاد شد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری خود را به مقامات زندان کانتی فولتون شهرستان فولتون معرفی کرد.

به گزارش اسپادانا خبر،  او به دلیل تلاش برای تقلب در انتخابات تفهیم اتهام شد و حدود ۲۰ دقیقه بعد با قید وثیقه از زندان بیرون آمد.

ترامپ ۷۷ ساله با انتشار عکسی که نشان کلانتری آتلانتا در سمت چپ بالای آن دیده می شود در پلتفرم X (توییتر) نوشت: "هرگز تسلیم نشو!"

این نخستین پیام ترامپ پس از آخرین پیام توییتری او از دو سال و نیم گذشته بود.

آخرین توییت ترامپ در شبکه X مربوط به ژانویه ۲۰۲۱ است.

شبکه پیام‌رسان توییتر در دوران تصدی وی در کاخ سفید، مهم‌ترین ابزار پیام‌رسانی ترامپ بود. او در آنجا تا زمان ممنوعیت بیش از ۸۰ میلیون دنبال‌کننده در سراسر جهان داشت.

ترامپ اکنون نخستین رئیس‌جمهور پیشین است که در زندان ظاهر شده و پلیس از او عکس گرفته است.

در سه پرونده دیگر دونالد ترامپ در نیویورک، میامی و واشینگتن مقامات از گرفتن چنین تصویری خودداری کرده بودند.

زندان کانتی فولتون در آتلانتا زندانی بسیار بدنام است. وزارت دادگستری آمریکا در ماه ژوئیه پس از مرگ یک زندانی در سلولی پوشیده از شپش و کثافت و سایر گزارش‌های دراماتیک از داخل زندان، تحقیقاتی را در مورد وضعیت زندان آغاز کرد. گزارش‌ها حاکی از خشونت بیش از حد، شمار زیادی سلاح‌های در حال گردش میان زندانیان، مرگ‌های شوم و فرسودگی ساختمان زندان بوده است.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان