روزنامه کیهان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را رفراندوم خواند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 18:53

روزنامه کیهان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را رفراندوم خواند

شماره: 13736
Aa Aa

کیهان نوشته باید از جامعه هیجان‌زده با مسئولان ‌اشرافی و خط‌دهی رسانه‌ها و سلبریتی‌ها به‌ سوی جامعه ای با هدایت رهبری حکیم حرکت کرد.

اسلام انقلابی و ممارست برای عقلانیت اسلامی؛
روزنامه کیهان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را رفراندوم خواند

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در حقیقت یک رفراندوم برای ادامه مسیر انقلاب در گام دوم مبتنی بر اسلام انقلابی و ممارست برای عقلانیت اسلامی است.

به گزارش اسپادانا خبر، روزنامه کیهان در یادداشتی نوشته است:

باید از یک جامعه هیجان‌زده با مسئولان ‌اشرافی و خط‌دهی رسانه‌ها و سلبریتی‌ها به‌ سوی یک جامعه رشد یافته با هدایت رهبری حکیم حرکت کنیم. هرچند شورای نگهبان خود اذعان دارد مثل هر نهاد و دستگاه حکومتی دیگر مصون از خطا نیست اما اکنون مردم باید با عبور از تعارضات سیاسی موجود نگاه به آینده داشته باشند و بدون گرفتار شدن در این تعارضات و بازی‌های سیاسی- رسانه‌ای، افق جدیدی را فراروی خود ترسیم و با انتخابی مدبرانه و آگاهانه راه‌حل مشکلات کشور را هموار کنند. باید یقین حاصل کنند که راه‌حل مشکلات اقتصادی و غیراقتصادی کشور و برطرف شدن دو معضل اساسی ضعف‌های ساختاری و سوءمدیریت‌های اجرایی، در گام اول، انتخاب یک الگوی مدیریت قوی اجراییِ و صددرصد انقلابی است تا بدون تصور هرگونه منافع حزبی و سیاسی برای خود، و بدون امید به سوءاستفاده از ضعف‌های ساختاری برای قدرت‌طلبی و تحمیل خود بر کشور، ضعف‌های ساختاری را اصلاح و به‌دنبال آن زمینه پیشرفت اقتصادی مردم محور را فراهم کند.

در ادامه این یادداشت آمده است:

نباید دچار اختلاف‌نظرها و مسائل جزئی شد و باید نتیجه اختلاف‌نظرها و اعتراض‌ها، شکل‌گیری آرایش سیاسی جدید ذیل هدایت‌ها و سیاست‌های نظام اسلامی و رهبری باشد.

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز در سرمقاله این روزنامه نوشته است:

"حضور هر ۵نامزد جبهه انقلاب درانتخابات وخودداری ۴ تن آنها از کناره‌گیری به نفع نفرپنجم خطای بزرگی است که دود آن به چشم جبهه انقلاب می‌رود و می‌توان این خطا را با توجه به دامنه اثر نامطلوب، گناهی نابخشودنی دانست".

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان