سپاه از ناو هواپیمابر رونمایی می کند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1403 - 22:21

سپاه از ناو هواپیمابر رونمایی می کند

شماره: 22071
Aa Aa

شناورهای راکت‌انداز سپاه اکنون مجهز به موشک‌های نقطه زن شده‌اند| در آینده نزدیک شاهد رونمایی از ناو هواپیمابری خواهید بود که در دنیا مدل مشابهی برای آن وجود ندارد.

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه؛
سپاه از ناو هواپیمابر رونمایی می کند

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم آغاز دور جدید اردوی راهیان پیشرفت دانشجویی گفت:

دشمنان در اوایل انقلاب و پس از جنگ باورشان نمی‌شد دانش ایران در حوزه نظامی پیشرفت کند اما حال همه آنها به این دانش و علم ایران معترف هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او با بیان اینکه آینده کشور در دستان دانشجویان و جوانان کشور است گفت:

جوانان و دانشجویان ما باید نسبت به گذشته آگاهی داشته باشند و بدانند چه شخصیت‌هایی تا به حال پرچم اقتدار و عزت کشور را در دست داشته‌اند و مانع از به ثمر نشستن توطئه‌های دشمنان شده‌اند، جوانان ما قرار است در این اردوها با پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف آشنا می‌شوند. پیش از انقلاب، ایران در حوزه تسلیحاتی با مشکل مواجه بودیم اما امروزه با تلاش و دانش متخصصان داخلی انبوهی از تجهیزات نظامی تولید شده که برخی از آنها در جهان بی‌نظیر هستند. این موارد همگی نشان دهنده جمله ما می‌توانیم هستند.  نسل جوان و آینده دار کشور هم یقینا در آینده می‌تواند به دانش بیشتری در حوزه تجهیزات دست یابد امروز ما موشک‌هایی در اختیار داریم که از شناور 13 متری با برد 100 کیلومتر شلیک می‌شود که سرعت و دقت آن بسیار بالاست و در دنیا نیز سابقه نداشته است. در حال حاضر بدنه شناور 90 ناتی ما از کربن بوده و تمام آن توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید شده. یقین بدانید در آینده میزان توانمندی کشور افزایش خواهد یافت. 

او با بیان این که شناورهای راکت‌انداز نیروی دریایی سپاه اکنون مجهز به موشک‌های نقطه زن شده‌اند گفت:

در آینده نزدیک شاهد رونمایی از ناو هواپیمابری خواهید بود که در دنیا مدل مشابهی برای آن وجود ندارد. این ناو هم قابلیت حمل هواپیما و هم قابلیت حمل تعدادی شناور موشک‌انداز را در درون خود را دارد.

 

 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان