قانونی که تیغش نمی برد همان بهتر که از بیخ برداشته شود | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 15:51

قانونی که تیغش نمی برد همان بهتر که از بیخ برداشته شود

شماره: 10636
Aa Aa

سیدحسن خمینی با بیان این که ضعف مدیریت وجود دارد گفته قانون بهشت زهرا باید در زندگی هم جاری باشد. همه در برابر قانون زندگی باید مساوی باشیم.

قانون باید به نفع فقرا و غیر قدرتمندان تفسیر شود؛
قانونی که تیغش نمی برد همان بهتر که از بیخ برداشته شود

سیدحسن خمینی در مراسم پنجاهمین سالگرد تأسیس بهشت زهرا(س) گفت:

یکی از علل اینکه بیماری کرونا این مقدار همه را می ترساند این است که فقیر و غنی را به یک اندازه می کشد. اگر این بیماری مختص فقرا بود، آنگونه که باید جامعه جهانی را نمی ترساند. چون اغنیا هم از آن راه فراری ندارند لذا همه با هم از آن پرهیز می کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از جماران، او گفت:

همان طور که قانون مرگ حق است و ضعیف و غنی نمی شناسد باید قانون زندگی هم نسبت به همه یکسان اجرا شود. همه در برابر قانون مرگ مساوی هستیم. باید این در قانون زندگی هم جاری باشد. همه در برابر قانون زندگی هم باید مساوی باشیم. اگر قرار است لطفی صورت بگیرد، اتفاقا قانون باید به نفع فقرا و غیر قدرتمندان تفسیر شود؛ به تعبیر امام، به نفع مستضعفین تفسیر شود. قانونی که وقتی به قدرت می رسد تیغش نمی برد، همان بهتر که از بیخ برداشته شود.

سیدحسن خمینی  گفت:

واقعیت این است که دشمنان قسم خورده ای داریم. تحریم های بسیار ظالمانه ای که در کشور پدید آورده اند عامل فقر، پایین آمدن سطح درآمدها و سختی های شدید بر مردم شده است. علاوه بر آن ضعف مدیریت هم وجود دارد. علاوه بر اینها، بیکاری هایی اضافه شده است که به دلیل شیوع کرونا در همه جهان رخ داده است؛ همه این واقعیت ها می طلبد که خدمت رسانی در همه بخش ها بیشتر شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان