مردم آزادی را در سال 57 به دست آوردند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 14:34

مردم آزادی را در سال 57 به دست آوردند

شماره: 20419
Aa Aa

مردم با شعار آزادی دشمن گول نمی‌خورند‌| دشمنان می‌خواهند انحراف ایجاد، دانشجو و دانش‌آموز را از درس د‌ور و تولید و تولید‌کننده را با اخلال ایجاد کنند.

مملکت متعلق به اباعبدالله است و ائمه به کشور عنایت دارند؛
مردم آزادی را در سال 57 به دست آوردند

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در جمع مردم رباط‌کریم با بیان این که شناخت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) یک الگو و سرمایه است گفت:

آشنایی با مکتب حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) نیاز و الزام است تا بانوان بتوانند راه صحیح تعالی را پیدا کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، رئیسی با بیان اینکه مردم باید توطئه‌های دشمنان را بشناسند گفت:

دشمنان می‌خواهند در جامعه انحراف ایجاد کنند و دانشجو و دانش‌آموز را از درس د‌ور کنند و تولید و تولید‌کننده را با اخلال ایجاد کنند. باید شعارهای دشمن را بشناسیم و دوست و دشمن را شناسایی کنیم. آنچه باید امروز بشناسیم این است که توطئه‌ها و فتنه‌ها و زمان خود را بشناسیم و بدانیم آنان که با جلوه‌های دیگر می‌خواهند در جامعه اخلال و تفرقه ایجاد کنند و اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهند. این مملکت متعلق به اباعبدالله است و تردیدی نداریم که عنایت ائمه به کشور وجود دارد. دشمن تولید و پیشرفت برای کشور ما نمی‌خواهد و دنبال منافعش است مثل افغانستان که هم اکنون فقط ۳۵ هزار کودک معلول دارد و اکنون مردم ما اجازه نمی‌دهند دشمن این کشور را تهدید کند.

او با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشت ادامه داد:

مردم ایران با حضرت فاطمه انس دارند و شعار آزادی دشمنان گول نمی خورند‌ چرا مردم ایران آزادی را در سال 57 به دست آوردند و هیچ وقت این آزادی را از دست نخواهند داد. 

وی خطاب به دشمنان گفت:

شما زندگی را از آرتین گرفتید، شما زندگی را از مردم افغانستان و سایر کشورهای منطقه گرفته‌اید. شما با شعار زندگی، مردم برخی کشورهای منطقه را با اخلال مواجه کرده‌اید.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان