میرحسین موسوی در زمان مسئولیت نیز چوب لای چرخ نظام می کرد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 10:46

میرحسین موسوی در زمان مسئولیت نیز چوب لای چرخ نظام می کرد

شماره: 19109
Aa Aa

او با بیان این که سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ‌دهی و بازگو کردن ندارد گفته  او با این کارش تنها جایگاه خودش را نزد مردم خراب‌تر می‌کند.

محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران؛
میرحسین موسوی در زمان مسئولیت نیز چوب لای چرخ نظام می کرد

محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران در یک نشست خبری گفت:

سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ‌دهی و بازگو کردن ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرگزاری دانشجو، وی ادامه داد:

او با این کارش تنها جایگاه خودش را نزد مردم خراب‌تر می‌کند.

وی گفت:

اخبار جهانی در روزگاری تنها توسط پنج خبرگزاری تولید می‌شد که مدیران هر پنج خبرگزاری یهودیان صهیونیست بودند و بیش از ۹۴ درصد اخبار را تولید می‌کردند. این اهمیت کار و سختی کار خبر را نشان می‌دهد که روز به روز سختی کار برای فعالیت در این عرصه نیز افزایش یافته است.

او کار خبرنگاران را کاری بسیار سخت، تخصصی و مستلزم دانش و توانمندی بالا دانست:

شما خبرنگاران با حداقل امکانات و تجهیزات کارهای بزرگی را انجام داده‌اید اما مهم است که به هیچ وجه به وضع موجود قانع نباشید. دقت در محتوا و اعتبار مطلب بر سرعت اولویت دارد. باید با شفافیت، استفاده از هنر و فناوری، مخاطب شناسی و کار تخصصی برای هر گروه از مخاطبین محتوا و برنامه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیرامون دفاع مقدس سخنان زیادی مطرح شده و صحبت‌های زیادی هم وجود دارد افزود:

بعد از دفاع مقدس تاکنون حتی اندکی از شرایط سخت آن دوران را تجربه نکردیم و شاید هم تجربه نکنیم چون شش ماه از جنگ نگذشته بود که تمام عملیات‌های ما در جبهه‌ها به واسطه فرماندهی رئیس جمهور وقت، بنی‌صدر خائن شکست خورده بود. علاوه بر این، ترورها در شهرها افزایش یافته بود و تحریم‌ها نیز آغاز شده بود و شاید در کل بتوان گفت که در چنین شرایطی هیچ امیدی وجود نداشت اما بعد از چند ماه به برکت خون شهدا، عملیات پیروزمندانه‌ی شکست حصر آبادان رقم خورد و بعد از آن هم خرمشهر فتح شد که اوج امید، موفقیت، سربلندی و روحیه در کشور احساس شد. واقعیت‌های دفاع مقدس باید تبیین و برای جوانان بازگو شود و با خلاقیت‌هایی که در بیان آن صورت می‌گیرد به نحوی عمل شود تا زمینه پذیرش و عمل به آموزه‌های دفاع مقدس را فراهم سازد.

وی با اشاره به بیانیه اخیر میرحسین موسوی و مطالب مطرح شده درباره مدافعان حرم و شخص سردار حسین همدانی گفت:

باید به نسل نو گفته شود که چرا جوان ما و نیروی ما وارد دفاع از حرم شد. مگر ما برای دفاع از حرم تردید داریم؟ استکبار به صورت رسمی در رسانه‌هایش اعتراف کرد که داعش را ابداع کرد تا سوریه را به تصرف درآورد. می‌دانید اگر این تهدید عملی می‌شد چه اتفاقی در حرم اهل بیت و بر مسلمانان سوریه و عراق می‌افتاد؟ آن وقت چه بر سر ایران می‌آمد؟ همگان دیدند که همان سه نفر فریب‌خورده از تفکر داعش که پایشان به تهران رسید چه کردند و چه خون‌های بیگناهی را ریختند در حالی که ما با حداقل نفرات و حداقل امکانات در برابر این تروریست‌ها در سوریه و عراق ایستادیم. نیروهای ما در سوریه و عراق اندک بود و سردار شهید حسین همدانی و شهید حاج قاسم با بهره‌گیری از سرمایه‌های آن کشورها توانستند ساختار سازمانی داعش را نابود کنند و امنیت حریم اهل بیت (ع) تأمین شد.

او ادامه داد:

میرحسین موسوی در برهه‌ای از زمان که مسئولیت داشت برای نظام سنگ‌اندازی و چوب لای چرخ کرد و حتی با عبارات سخیف شهیدان را یاد کرد. این سخنان او هیچ ارزشی برای مردم ما ندارد و او با این کارش تنها جایگاه خودش را نزد مردم خراب‌تر می‌کند. در چنین شرایطی رسانه‌ها وظیفه دارند واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند. برخی کشورهای مرزی دست‌بردار نیستند و تلاش می‌کنند و با برنامه‌ریزی‌های مختلف، بمب و نفرات انتحاری را به کشور می‌فرستند، اما باز می‌بینید که الحمدالله با حضور نیروهای مسلح، امنیت در کشور برقرار است. این توان و اقتدار نیروهای مسلح، اتفاق کوچکی نیست.

وی دستیابی، پیشرفت در زمینه‌های موشکی، پهپادی، فضایی، هوایی و حتی زمینی را در سایه تحریم ظالمانه کشور را یک دستاورد بی‌نظیر توصیف کرد:

این کارهای کوچکی نیست. این کارها برکاتی است که خدا به ملت ما داده است. در حوزه موشک‌های نقطه‌زن، ایران جزو معدود کشورهایی است که به این فناوری دست یافته است. درباره آزمایش‌های موشکی، هیچ‌گاه موشکی به ۱۰ مورد نرسیده و زود به بهره‌برداری رسیده است. این برکتی است که در هیچ جا وجود نداشته و باید واقعیت‌ها برای مردم بازگو شود. این واقعیت‌ها موجب امید، نشاط و حرکت رو به جلوی جوان‌هایمان می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان