نظام به سرعت جلو می‌رود | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 20:34

نظام به سرعت جلو می‌رود

شماره: 20688
Aa Aa

نظام اسلامی تحت رهبری ولی فقیه به سرعت موانع را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشته| در حوادث اخیر به گونه‌ای افراد را متوهم کردند که گویا جمهوری اسلامی ۴۸ ساعت دیگر دوام ندارد.

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران؛
نظام به سرعت جلو می‌رود

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران در سالروز 9 دی در گلستان شهدای اصفهان گفت:

استراتژی دشمن در آشوب‌های اخیر "فریب مردم" بود و آن چیزی که می‌تواند جلوی فریب به ویژه فریب جوانان را بگیرد آگاه‌سازی تبیین و روشنگری است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او ادامه داد:

فتنه‌ 88 فتنه‌ای بود که آمریکایی‌ها آن را طراحی و صهیونیست‌ها از آن پشتیبانی کردند و بازیگران این فتنه نیز برخی کسانی بودند که در انقلاب سابقه داشته و بر سر سفره انقلاب بزرگ شدند.

وی گفت:

در سالهای اخیر دشمنان با بررسی‌هایشان دریافتند که چرا به موفقیت نمی‌رسند به همین دلیل ایمان، تقوا، حجاب و حیای زنان و غیرت مردم ما را نشان گرفتند. باید به نسل جوان گفت که اگر دشمنان، آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها 43 سال است که به طور مداوم با ملت ما دشمنی می‌کنند یک دلیل عمده دارد و آن است که این ملت با قیام خود را در راه خدا اسلام سیاسی را احیا و پرچم اسلام ناب را به اهتزاز درآورد و تحت حاکمیت آیت الله خامنه‌ای در مسیر پیشرفت به حرکت درآمد. امروز تمام ظالمان و ستمگران به خاطر انقلاب ملت ایران به اندامشان لرزه و تلاش می‌کنند که این پرچم به پایین کشیده شود. جنس قدرت نظام اسلامی به گونه‌ای است که اگر به قدرت رسد در مقابل ظالمان و در کنار مظلومان می‌ایستد چرا که شعارش کرامت انسان‌ها است. فتنه 88 و اغتشاشات اخیر با کارهای از پیش طراحی شده اجرا شد و در توطئه‌های اخیر آنها به دنبال آن بودند که با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها فتنه‌ای را راه‌اندازی کنند که با درگذشت خانم امینی بهانه آن را یافتند. دشمنان در این حوادث اخیر به گونه ای افراد را متوهم کردند که گویا جمهوری اسلامی 48 ساعت دیگر دوام ندارد.

وی با بیان اینکه لحظه‌ای به خود تردید راه ندهید اظهار داشت:

دشمن در این جنگ با هزینه‌ای میلیاردی تلاش می‌کند در جامعه ایجاد یاس کند و به شکل‌های مختلف دستاوردهای انقلاب را انکار و ضعف‌ها را برجسته می‌کند. اینجاست که همگان وظیفه دارند نقشه دشمن را خنثی کنند. دشمن احساس می‌کند فرصتش برای غلبه بر ملت ایران روبه پایان است. 43 سال گذشت و اقدامات تروریستی نتوانست این انقلاب و مقاومت ملت را شکست دهد. این ملت امروز در نزد جهانیان عزیز و قدرتمند است. هرچند مشکلاتی را در حوزه اقتصادی داریم اما همه شاخص‌های نشان می دهد که ملت ایران و نظام اسلامی تحت رهبری ولی فقیه به سرعت موانع را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشته و جلو می‌رود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان