هدف نهایی اعتراضات تجزیه ایران است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 15:40

هدف نهایی اعتراضات تجزیه ایران است

شماره: 20090
Aa Aa

دشمن توانسته‌خرمشهرهایی را فتح کند. باید تلاش کنیم این خرمشهرها را آزاد و خواهران و برادرانمان که به اسارت دشمن آمده‌اند را به خانه برگردانیم.

تجهیزات اصلی دشمن گوشی‌های همراه است؛
هدف نهایی اعتراضات تجزیه ایران است

 سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم گفت:

تجزیه، هدف نهایی اعتراضات در ایران است و مسیر این تجزیه‌طلبی نیز از طریق سوریه سازی کشور با ایجاد آشوب، تخریب و تعطیلی چرخ تولید و اقتصاد و خاموشی مراکز علم و فناوری می‌گذرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او بیان داشت:

ایران در جنگ احزاب ترکیبی قرارگرفته و دشمنان با تمام قوای خود پای‌کار آمدند تا با بزرگنمایی مشکلات و پوشاندن نقاط قوت، طراحی‌های شیطانی خود را که سالها در اتاق‌های فکر خود انجام داده‌اند به فعلیت برسانند. در حوادث اخیر کشور دشمنان با تمام قوای خود به میدان آمدند؛ برخی از دشمنان مسوولیت طراحی، برخی کمک اطلاعاتی، برخی کمک‌های مالی و برخی نیز در ابعاد دیگر فعال بودند و رسانه‌های سعودی و گروه‌های تجزیه‌طلب نیز کاملاً به‌صورت میدانی حضور داشتند. برخی اندیشکده ها و مقامات آمریکا حدود ۱۰ سال پیش به‌صراحت اعلام کرده بودند که تجهیزات اصلی آنها در جنگ کنونی گوشی‌های همراه و نرم‌افزارهای اطلاع‌رسانی است که امروز در اختیار عموم مردم بوده و باید نسبت به این‌گونه مسائل حساس بود. مشکلات معیشتی و خودکم‌بینی ملی گلوله اصلی دشمنان در این جنگ ترکیبی است. دشمنان با جنگ شناختی موفق شده‌اند در ادراک و شناخت برخی از مردم ما تاثیرگذاشته بگذارند و این یعنی توانسته‌اند خرمشهرهایی را فتح کنند و ما باید تلاش کنیم این خرمشهرها را آزاد و خواهران و برادرانمان که به اسارت دشمن آمده‌اند را به خانه برگردانیم. روشنگری و تبیین در برابر دروغ‌پردازی و تحریف یکی از مهم‌ترین راهکارها و نیازهای کشور در جنگ ترکیبی دشمنان است و در قالب جهاد تبیین باید دستاوردها و موفقیت‌ها به‌درستی به مردم معرفی شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه دشمن بر روی نقاط ضعف ایران تمرکز کرده است گفت:

تمرکز دشمن بر روی نقاط ضعف به خاطر ترس آنها از پیشرفت‌ها و نقاط قوت ایران است.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ادامه نهضت بعثت، غدیر و عاشوراست، خاطرنشان کرد:هدف و نقطه بعد از انقلاب اسلامی ایران، ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

او با بیان اینکه محدود کردن شهدای گرانقدر در حوزه امنیت ظلم به این افراد است گفت:

شهدا مقدمه سازان ظهور منجی عالم بشریت بوده و با آموزه‌های حسینی(ع) سنگ بنای تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت مهدی(عج) را بنیان نهاده‌اند.

موسوی ادامه داد:

پشتیبانی از ولایت‌فقیه کلیدواژه اصلی تمام وصیت‌های نامه شهداست. امام جامعه و ولی‌فقیه پاسخ درماندگی و سوالات نسل دیروز، امروز و فرداست. ولی‌فقیه چراغی است که با آن راه گم نمی‌شود و کشتی است که افراد را غرق شدن نجات می‌دهد.

 

منبع| انتخاب

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان