کشورهای غربی دنبال براندازی نظام نیستند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 20:33

کشورهای غربی دنبال براندازی نظام نیستند

شماره: 20697
Aa Aa

دشمنان گفتند که ۸۰ میلیون ایرانی نظام را نمی خواهند و برای کشور هزینه درست کردند| در همان حملات اولیه ایران چیزی از رژیم غاصب صهیونیستی باقی نمی ماند.

اسرائیل در انتخاب کابینه دچار بیچارگی شده است؛
کشورهای غربی دنبال براندازی نظام نیستند

حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه کرج گفت:

از اوایل دهه ۷۰ شمسی احیای تفکر جدایی دین از سیاست در دستور کار معاندان نظام اسلامی قرار گرفت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی بیان کرد:

در انتخابات دهم ریاست جمهوری فرصت طلبان با طرحی از قبل تعیین شده کاندید خود را پیروز میدان معرفی کردند تا نظام را بر سر دو راهی قرار دهند و هماهنگی های داخلی و خارجی انجام شده بود و جریانات و جنایاتی انجام دادند و چه قضایایی به وجود آمد که با سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه خردادماه سال ۸۸ تکلیف همه جریانات مشخص شد و بخش اعظم جمعیت فریب خورده بازگشتند و عده ای در صحنه ماندند و در صحنه ها ناآرامی به وجود آوردند. در حماسه ۹ دی سال ۸۸ مردم به خیابان ها ریختند و ۹ دی به نماد مقاومت، مسولیت شناسی و تکلیف گرایی حمایت از ولایت و حرمت گذاشتن به مقدسات تبدیل شد.

حسینی همدانی بیان کرد:

امروز شاهد آن هستیم که مقاومت اسلامی در مرحله عمل نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را جلو انداخت و این رژیم در انتخاب کابینه دچار بیچارگی شده است که به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد. رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که قدرت پاسخگویی فقط ایران نیست و همه جبهه مقاومت منتظر هستند که اشتباهی پیش بیاید و کار را تمام کنند و ریشه غده سرطانی را بکنند و از منطقه بیرون کنند. رژیم غاصب صهیونیستی این را به خوبی می‌داند در همان حملات اولیه ایران چیزی برای ماندگاری باقی نمی ماند و امروز هزاران حاج قاسم سلیمانی در منطقه تربیت شده اند.

حسینی همدانی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی زنده و با بصیرت است اظهار کرد:

دشمنان گفتند که ۸۰ میلیون ایرانی نظام را نمی خواهند و برای کشور هزینه درست کردند. کشورهای غربی مدت ها امروز دنبال براندازی نظام اسلامی نیستند بلکه به دنبال امتیاز گیری هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان