کشور با وجود مشکلات به‌هرحال می‌چرخد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 13:48

کشور با وجود مشکلات به‌هرحال می‌چرخد

شماره: 20639
Aa Aa

تصور می‌کردند مردم با تحریم‌ها گرسنه می‌شوند و شورش می‌کنند و مانند شیلی و کاری که با آلنده انجام دادند یک دیکتاتوری به نام پینوشه را می گذارند.

غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛
کشور با وجود مشکلات به‌هرحال می‌چرخد

غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجلاس اتاق اصناف تهران گفت:

در برخی کشورهای همسایه ما به طور منظم هر 10 سال یکبار نظامیان در آن کشورها کودتا انجام می‌دهند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی افزود:

دشمنان تصور می‌کردند که مردم با تحریم‌ها گرسنه می‌شوند و شورش می‌کنند و به خیابان‌ها می‌آیند و چیزی شبیه آن کاری که در شیلی با آلنده انجام دادند و در آخر پس از اتفاقات و بهم ریختن اوضاع یک دیکتاتوری به نام پینوشه را گذاشتند و داستان را جمع کردند. این‌ها می‌دانند که این کشور با همه این فشارها، اداره می‌شود. مشکلات هم دارد، گرانی هم دارد، تورم هم دارد، نرخ ارز هم نوسان دارد اما به‌هرحال این کشور می‌چرخد و لذا این مسئله آن‌ها را ناراحت می‌کند و لذا یک گونه‌ای دیگر از برجام را جلوی ما می‌گذارند و می‌گویند که یک ترکمانچای دیگر را امضا کنید. وقتی امضا نمی‌کنیم، بنابراین می‌گویند صبر کن که در خیابان‌های تهران چه می‌کنیم. آمریکایی‌ها می‌آیند برای ایران رئیس جمهور تعیین می‌کنند، اعلام می‌کنند که مریم رجوی (سرکرده گروهک منافقین) رئیس جمهور منتخب ایران است، اولا حماقت را ببینید که دستگاه‌های اطلاعاتی اینها آنقدر شعور ندارند که به اینها بفهمانند که این منافقین بین مردم ایران وجهه ندارند، مردم ایران اصلا برای منافقین حساب باز نمی‌کنند. منافقین کجای زندگی مردم ایران هستند که آن فرد بخواهد رئیس جمهور ایران باشد؟

حداد عادل بیان داشت:

در عین حال بین منافقین و سلطنت‌طلبان‌ اختلاف می‌اندازند. سلطنت طلبان می‌گویند که قرار نبود که حکومت ایران جمهوری شود، پهلوی بیش از 40 سال در انتظار است که برگردد و دوباره در ایران شاه شود در حالی که شما آمده‌اید نوع حکومت را تعیین کرده‌اید، علاوه بر اینکه رئیس جمهور تعیین کرده‌اند. نوع حکومت ما را از سلطنتی به جمهوری تبدیل می‌کنید و اختلافی هم بین این‌ها افتاده است. مخالفان جمهوری اسلامی می‌بینند که ایران با همه گرفتاری‌ها دارد پیش می‌رود. در کشور ما صنعت پیشرفت کرده است و به صادرکننده توربین تبدیل شده‌ایم و حتی کشتی‌های اقیانوس پیما می‌سازیم  و هر روز یک شرکت دانش‌بنیان یک اختراعی انجام می‌دهد و ابتکاری نو دارد لذا اینها این شرایط را تحمل نمی‌کنند. این حکومت که آقایان می‌گویند که انقلاب کنید چه کسی می‌خواهد جایگزین شود؟ آنهایی که در خیابان همه هستند با قمه و اسلحه و الان به جان مردم افتادند و این طور فحاشی می‌کنند و اینطور بدزبانی می‌کنند و گاهی‌وقت‌ها هنجارشکنی‌های عجیب و غریب می‌کنند، وقتی سر کار بیایند چه کار می‌کنند. خوب مردم این‌ مسائل را می‌فهمند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان