از مواضع خود در مورد حجاب کوتاه نخواهیم آمد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 14:55

از مواضع خود در مورد حجاب کوتاه نخواهیم آمد

شماره: 19980
Aa Aa

 دشمن منتظر است با یک فرد بدحجاب برخورد شود و بگوید این موضوع ادامه دارد و از آن بهره‌برداری کند. اقدامات ما باید یک مقدار زیرکانه باشد. 

بسیج ضابط قضایی ماموریت مقابله با آشوب است؛
از مواضع خود در مورد حجاب کوتاه نخواهیم آمد

 سید علی خان محمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر جمهوری اسلامی ایران گفت:

کشف حجاب در قانون ما جرم است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز از مواضع خود در مورد حجاب کوتاه نخواهد آمد. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرآنلاین، او با بیان این که بسیج ضابط قضایی ماموریت مقابله با آشوب را دارد و نه حجاب ادامه داد:

اگر بخواهیم با التهاب‌آفرینی کاری انجام دهیم شاید برای جامعه مطلوب نباشد. دشمن منتظر است در این روزها با یک فرد بدحجاب برخورد شود و بگوید این موضوع ادامه دارد و از آن بهره‌برداری کند. این موضوع باید یک مقدار زیرکانه باشد. اقدامات ما باید اقدامات درستی باشد. دشمن به دنبال این است که روسری را به عنوان یک نماد بشکند و اگر این نماد شکسته شود بحث برهنگی و موارد دیگر را نیز دنبال خواهد کرد. آن‌ها می‌خواهند این مرز را بشکنند و در این زمینه اقداماتی را انجام دهند. یک برنامه جامعی را می‌خواهیم پیش ببریم که برخورد‌ها به این شکل نباشد یعنی بخش ساماندهی و آسیب‌های اجتماعی به یک شکل دیگری باشد. اتفاقا بر عکس اینکه الان فکر می‌کنند حجاب آزاد شده و می‌توانند روسری را بردارند رویکرد این موضوع بین مسئولان یک مقدار جدی‌تر شده و آسیب‌ها را جدی‌تر فهمیده اند. آسیب‌های دهه هشتاد و نودی‌ها در حوزه مسائل فرهنگی جدی‌تر مطرح شده و باید به این موضوع توجه ویژه شود. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان