انتخاب محمد ربيعى، شگفتى براى گاندوها! | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 19:53

انتخاب محمد ربيعى، شگفتى براى گاندوها!

شماره: 22612
Aa Aa

ربيعى از مربيانى است كه به فوتبال پاك، نوين، جوان پسند وبى حاشيه علاقه داشته و شهرت دارد؛ مواردى كه طى چندين سال اخير در تيم فوتبال ذوب آهن کمتر دیده شد.

ذوب آهن اين بار قدرتمند مى آيد؛
انتخاب محمد ربيعى، شگفتى براى گاندوها!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

خبرى به راحتى آب خوردن بر روى خروجى سايت هاى خبرى رفت كه اغلب كارشناسان فوتبال پاك را شگفت زده كرد و آن اين بود؛ ذوب آهن محمد ربیعی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود انتخاب کرد و سکان هدایت سبزپوشان به این مربی صاحب اندیشه و خوش نام سپرده شد.

اينكه به چه دليلى عنوان مى شود كه اهالى فوتبال را شگفت زده كرد دليلش اين است كه محمد ربيعى از آن دسته مربيانى است كه به فوتبال پاك، نوين، جوان پسند وبى حاشيه علاقه داشته و شهرت دارد؛ دقيقا" مواردى كه طى چندين سال اخير در كمتر تيم و باشگاهى ديده مي شد از جمله تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان!

ربيعى مربى اى است كه حواشى اطراف تيم هايش را بخوبى جمع كرده و حاشيه ها را در آن ها ازبين برده است.

اخلاق مدارى يكى ديگراز خصوصيات بارز اين مربى جوان و كاربلد است كه در كنار كار فنى بالايش وى را از ديگر مربيان جوان وصاحب سبك فوتبال كشورمان متمايز نموده است. انتخاب محمد ربيعى نشان از درايت اعضاى هيات مديره باشگاه مردمى و اخلاق مدار ذوب آهن اصفهان دارد و اينكه ايشان هم به دنبال منش واخلاق حرفه اى هستند و هم به دنبال بالا بردن دانش فنى تيم فوتبال اين باشگاه و گمان مى رود امسال فوتبالى شاداب تر و رو به جلو از اين تيم نظاره گر خواهيم بود ضمن آنكه دلالى هاى عرف در فوتبال زير زمينى ليگ برتر كه در اطراف اكثر تيم هاى ليگ برترى كشورمان وجود دارد از اطراف اين تيم رخت خواهد بست!

بهرحال اميد مى رود با حمايت هواداران با اخلاق و آرام اين تيم گاندو ها اين فصل را بهتر و با هيجان بيشتر آغاز نمايند و قطعا به جايگاههاى بالاى جدول رده بندى ليگ برتر نيز خواهند رسيد.

محمد ربیعی پیش از این سابقه هدایت تیم های مس رفسنجان، بادران تهران، آلومینیوم اراک را در کارنامه خود داشته و طی سال ها حضور خود نتایج قابل قبولی را کسب نموده است و اينك نيز قدرتى دو چندان به گاندوها خواهد بخشيد.

پس از سالها بايستى به اين انتخاب هوشمندانه و اخلاق پسند باشگاه فرهنگى ورزشى ذوب آهن اصفهان تبريك گفت.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان