باید صبر و تحمل و قناعت کنیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 6:52

باید صبر و تحمل و قناعت کنیم

شماره: 20210
Aa Aa

دشمن امروز جنگی ترکیبی راه انداخته که در آن هم عملیات نظامی و تروریستی وجود دارد هم تحریم اقتصادی و علاوه‌بر این جنگ رسانه‌ای و فکری نیز دیده می‌شود.

بیش از ۶۰ درصد اخبار رسانه های خارجی دروغ است؛
باید صبر و تحمل و قناعت کنیم

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

دشمن در مقابل ملت ایران جنگی ترکیبی به راه انداخته و در مقابله با این جنگ باید دفاع ترکیبی داشته باشیم.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

نباید فراموش نکنیم اصفهان شهر علم و دیانت، شهر مجلسی‌ها و شیخ بهایی‌ها و میرفندرسکی‌ها و در زمان ما شهر خرازی‌ها، همت‌ها و کاظمی‌ها است. اصفهان را شهر علم می‌نامیم زیرا در یک کلام می‌توانیم بگوییم تعداد کتابخانه‌های آن از دیگر شهرها بیشتر است. اصفهان را شهر شهادت می‌نامیم زیرا یک دهم شهدای کشور شامل ۲۳ هزار نفر در اصفهان هستند. امروز نیز باید بگوییم صاحبان اصلی انقلاب همین خانواده شهدا هستند. خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت، بسیجیان، جاماندگان از راه شهدا، کسانی که روحیه ایثار و شهادت دارند و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند انقلاب از راه و اهداف شهدا همچنین وصیت‌نامه آن‌ها و از آرمان علی‌وردی‌ها انحراف پیدا کند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در این ایام نیاز به رعایت تقوا بیشتر است اظهار کرد:

رسانه‌های خارجی را ملاحظه کنید. بیش از ۶۰ درصد اخبارشان خلاف واقعیت و دروغ است. کسی که با توهین و فحاشی بیت‌المال را تخریب می‌کند تقوا ندارد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در کنار تقواپیشگی به صبر نیازمندیم گفت:

در قرآن آیات فراوانی صبر و تقوا را با هم بیان کرده و بر آن تأکید کرده‌اند. این آیات نشان می‌دهد که تقوا در مرحله اجرا و عمل نیاز به صبر دارد. انسان در انجام واجبات نیاز به صبر دارد. براساس آیات قرآن افرادی که در مبارزه با دشمن و ایستادگی صبر و تقوا دارند نزد خداوند جایگاه بالاتری دارند.

وی با محکومیت عملیات تروریستی اخیر در اصفهان نیز گفت:

البته در دیگر شهرها نیز از جمله ایذه این اتفاق رخ داد. قبل از آن نیز در روزها و هفته‌های اخیر شهدای فراوانی در شهرهای مختلف کشور تقدیم شدند. دشمن جنگ احزاب یا جنگی ترکیبی را آغاز کرده است. زمانی جنگ سیاسی بود و زمانی جنگ اقتصادی اما دشمن امروز جنگی ترکیبی راه انداخته است؛ در این جنگ هم عملیات نظامی و تروریستی وجود دارد هم تحریم اقتصادی علاوه‌بر این جنگ رسانه‌ای و فکری نیز در آن دیده می‌شود. با رسانه‌های خارجی و وابسته به دشمن در این جنگ روبه‌رو هستیم. صدها کشور را برای مقابله با ما بسیج کرده‌اند که در رأس آن آمریکا و صهیونیست‌ها حضور دارند. در مقابل این جنگ ترکیبی دشمن باید دفاع ترکیبی داشته باشیم. آنجا که تحریم اقتصادی مطرح می‌شود باید صبر و تحمل و قناعت کنیم. مسئولان نیز سعی کنند با جدیت به فکر دفاع از مردم و حل مشکلات اقتصادی آن‌ها باشند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان