با افتخار توانسته ایم از حق ورزش دفاع کنیم | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 4:25

با افتخار توانسته ایم از حق ورزش دفاع کنیم

شماره: 23214
Aa Aa

جواد محمدی گفته بیش از ۲۰ پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد؛ حتی یک سانتی‌متر کاربری ورزشی این استان تغییر نکرده است.

نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان؛
با افتخار توانسته ایم از حق ورزش دفاع کنیم

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

در نشست صمیمانه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اصحاب رسانه و خبرنگاران اين استان جواد محمدی ضمن برشمردن عملكرد اين اداره كل گفت :

بیش از ۲۰ پروژه ورزشی در استان همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

نشست صمیمانه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اصحاب رسانه، خبرنگاران و پیشکسوتان به مناسبت روز خبرنگار و روز جهانی عکاس در تالار گنجینه سرای ورزشکاران برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست در سخنانی با گرامی‌داشت روز خبرنگار و روز عکاس از تلاش‌های اهالی رسانه در راستای پوشش و انتشار رویدادهای مختلف به ویژه حوزه ورزش و جوانان قدردانی کرده و اظهار داشت:

از ابتدای فعالیت در اداره کل ورزش و جوانان تمام تلاش ما بر ایجاد فضایی آرام در تعامل با رسانه‌ها بوده است تا از این طریق دستاوردها و اقدامات مجموعه ورزش و جوانان استان به نحو شایسته اطلاع رسانی شود.

محمدی با اشاره به عملکرد اداره کل ورزش و جوانان این استان تصریح کرد:

افتخار می‌کنیم که در این مدت با پیگیری های لازم حتی یک سانتی‌متر کاربری ورزشی در استان تغییر نکرده است و با افتخار توانسته ایم از حق ورزش دفاع کنیم.

 

254

 

وی خاطرنشان کرد:

در هفته دولت بیش از ۲۰ پروژه شامل سالن ورزشی چند منظوره، چمن مصنوعی و... در سراسر استان افتتاح خواهد شد. استخر انقلاب و پوریای‌ولی را تعطیل تحویل گرفتیم اما اکنون در حال فعالیت هستند که حاصل آن درخشش تیم واترپلو اصفهان و نیز شناگران اصفهانی در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و سایر رویدادهای اخیر بوده است. خانه ژیمناستیک و چند مکان دیگر نیز مسائلی داشت که با جدیت و پیگیری حل شد و اکنون نیز افتتاح ۱۵ زمین چمن را در دستور کار داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان از مجمع خیرین ورزشیار استان تشکر کرد و گفت:

با حضور خیرین ورزشیار اصفهان اتفاقات خوبی در بحث عمرانی رخ داده و قطعا در ادامه نیز با مشارکت خیرین اتفاقات فرخنده ای در زمینه افزایش‌ سرانه ورزشی استان رقم خواهد خورد.

در پايان نيز علی اعتباريان، مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش‌ و جوانان استان اصفهان ضمن اعلام خبر انتشار سالنامه ورزش و جوانان استان اصفهان همزمان با هفته دولت گفت:

شورای اطلاع رسانی ورزش استان با هدف ایجاد گفتمان رسانه ای اثربخش تشکیل گرديده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان