با کشف حجاب برخورد عبرت‌آموز شود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 3:04

با کشف حجاب برخورد عبرت‌آموز شود

شماره: 24961
Aa Aa

کسانی که نمی‌خواهند و نمی‌گذارند کار به دست مردم بیافتد به دنبال منافع خود و مزدوران صهیونیست‌های کودک‌کش و آمریکایی‌های جنایتکار هستد؛ مسئولان باید دست این خائنان را از امور داخلی کشور کوتاه کنند.

قم فراتر از شهرهای کشور است؛
با کشف حجاب برخورد عبرت‌آموز شود

سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم گفت:

ما در ماه رمضان باید آموزه‌های دینی را میان اقشار مختلف جامعه ترویج کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر، امام جمعه قم با تاکید بر اینکه ماه رمضان دارای حرمتی ویژه است تصریح کرد:

کسانی که حرمت ماه رمضان را نگه نمی‌دارند بدانند خسارت دیده و این حریم‌شکنی برای آنان سخت خواهد بود؛ شهر مقدس قم نیز از گذشته تاکنون در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی نه تنها سرمشق کشور بلکه سرمشق جهان اسلام بوده و هست، قم به لحاظ ویژگی‌هایی که دارد فراتر از شهرهای کشور به ویژه در حوزه فرهنگ و دین است.

سعیدی با تاکید بر اینکه کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است عنوان کرد:

دشمنان ما با نقشه و برنامه وارد شده اند و ما هم باید با برنامه وارد شویم و نباید با این توطئه دشمن ساده برخورد کرد، مردم، دستگاه‌های مسئول و همه باید طبق وظایف خود با این منکرات برخوردی سازنده، قاطع و عبرت‌آموز داشته باشند.

امام جمعه قم با اشاره به تعیین شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» عنوان کرد:

این شعار برگرفته از قرآن کریم و آموزه‌های دینی است و آیه ۶۲ سوره انفال گواهی بر این سخن است.

وی با بیان اینکه باید موانع حضور مردم را برطرف کنیم تا بتوانیم مشارکت مردم را محقق کنیم گفت:

در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز از اول تا به امروز مردم جایگاهی والا داشته‌اند و نظام ما همواره با توکل به خدا و مردم از معبرهای سخت عبور کرده است و اکنون نیز با مشارکت مردم می‌توان از مشکلات اقتصادی مردم عبور کرد.

سعیدی خاطرنشان کرد:

جهش تولید زمانی اتفاق می‌افتد که مردم کالاهای مورد نظر خود را از کالاهای داخلی خرید کنند و کالاهای داخلی هم با کیفیت و قیمت مناسب تولید شود، باید کارگروه‌های تشکیل شود تا ضمن پرهیز از طرح‌های عجولانه و غیر مرتبط از فوت وقت هم به بهانه بررسی طرح‌ها جلوگیری شود. کسانی هم که نمی‌خواهند و نمی‌گذارند کار به دست مردم بیافتد دو هدف مهم را دنبال می‌کنند، نخست اینکه به دنبال منافع خود هستند و دوم اینکه مزدوران صهیونیست‌های کودک‌کش و آمریکایی‌های جنایتکار هستند و مسئولان باید دست این خائنان را از امور داخلی کشور کوتاه کنند.

او گفت:

مفاهیم انسانی در جهان سیاست همیشه دستاویز امیال و اهداف سیاسیون و جهان خواران بوده است به گونه‌ای که جان افراد ابزار جریان‌های سیاسی و قدرت‌ها قرار گرفته تا از آن ابزار فشار درست کنند، اکنون وضعیت غیرانسانی در غزه یک فاجعه بشری را رقم زده است و کشورهای استکباری چک سفید امضا برای نسل‌کشی می دهند به طوری که موشک های اسرائیلی خانه‌ها و زیرساخت های فلسطینی ها را به خاک تبدیل کرده است اما مقاومت همچنان ایستاده و به حول و قوه الهی سرانجام بینی صهیونیست‌های جنایتکار را به خاک خواهد مالید.

امام جمعه قم گفت:

دشمنان اسلام بدانند طوفان الاقصی خاموش شدنی نیست و به فضل الهی شما شاهد خواهید بود که دنیای آینده دنیای فلسطین است و رژیم صهیونیستی از نقشه جهان محو خواهد شد.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان