بدیل جمهوری اسلامی کمتر در جهان پیدا می شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 17:51

بدیل جمهوری اسلامی کمتر در جهان پیدا می شود

شماره: 18613
Aa Aa

امروز سه قوه در بالاترین سطح هماهنگی قرار دارند اما دشمنان بدخواه تلاش می‌کنند این امتیاز و موهبت الهی را بگیرند یا اینکه آن را تضعیف کنند.

منتظری، دادستان کل ایران عنوان کرد؛
بدیل جمهوری اسلامی کمتر در جهان پیدا می شود

منتظری، دادستان کل ایران در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان ها گفت:

رهبر منتخب با واسطه مردم است.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

مردم مجلس خبرگان را انتخاب می کنند، مجلس خبرگان رهبری را تعیین می کند و رهبری هم رئیس قوه قضائیه را انتخاب می کند. بنابراین نظام جمهوری اسلامی حقیقتا بر چرخ مردم سالاری می چرخد. ما کمتر بدیل جمهوری اسلامی را در جهان پیدا می کنیم البته طبیعی است در یک کشور ۸۵ میلیونی که نزدیک به ۵۰ میلیون آن حق رای دارند اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما زمانی که منتخبین بر اساس رای اکثریت تعیین شدند باقی مردم باید این انتخاب را بپذیرند.

منتظری با بیان اینکه امروز در این مقطع و شرایط کنونی سه قوه در بالاترین سطح هماهنگی خاص قرار دارند گفت:

این ظرفیت و موهبت الهی حقیقتا باید مورد حداکثر بهره‌برداری قرار گیرد. با تمام این ظرفیتی که شامل حال مردم ایران شده است به موازات آن دشمنان بدخواه از این ظرفیت ایجاد شده نگران هستند و برایشان ناخوشایند است و تلاش می‌کنند به راه ها و روش های مختلف و سرمایه‌گذاری‌ها این امتیاز و موهبت الهی را بگیرند یا اینکه آن را تضعیف کنند بنابراین این موهبت الهی به شدت مورد هدف دشمن است‌. در داخل کشور نیز به نحوی دیگر دشمنان درصدد ایجاد مشکل هستند و گاهی هم این مشکلات را در مسائل اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی و حتی با ایجاد ناهنجاری ها ایجاد می‌کنند. برخی از مشکلات به دنبال برنامه ریزی‌های دشمن است که این مشکلات از طریق تحریم‌ها انجام شده ایجاد می‌شود و برخی مشکلات نیز به مشکلات جهانی بر می‌گردد مانند اینکه در جهان شاهد گرانی در اقلام مورد نیاز مردم هستیم‌.

 وی با انتقاد از گرانی و کمبود کالا ادامه داد:

شاهد هستیم که برخی عوامل داخلی و افرادی هستند که خیانت کرده و احتکار می‌کنند یا اینکه قیمت‌ها را غیرمنطقی بالا می‌برند یا در تولید مشکل ایجاد می‌کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان