برابر چهار سال دولت‌های پیشین برای زنان کار کرده ایم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 4:21

برابر چهار سال دولت‌های پیشین برای زنان کار کرده ایم

شماره: 19973
Aa Aa

سخنان و نظرات افرادی که در شرایط تعارض منافع هستند یا به خاطر اینکه در مقابل زیاده‌خواهی‌هایشان ایستادگی شده موضع‌گیری می‌کنند دارای ارزش نیست.

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری اسلامی ایران؛
برابر چهار سال دولت‌های پیشین برای زنان کار کرده ایم

 انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت:

در یک سال گذشته برابر چهار سال دولت‌های پیشین برای زنان و خانواده اقدام شده و این مطلب را با سند می‌گویم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او ادامه داد:

در جایی گفتم که حاضرم در این زمینه تحدی کنم و مقایسه صورت گیرد. بسیاری از ماموریت‌های برنامه ششم که رها شده بود یا با کندی پیش می‌رفت فعال شده، سرعت گرفته و بسیاری از ترک فعل‌های دولت قبل در حال جبران است.

وی اظهار  داشت:

ما در فضای کنشگری سیاسی جامعه زنان با وجود همه بهبودها نسبت به قبل از انقلاب دچار ضعف کمی و کیفی در درون کشور هستیم. به طور قطع ما نیز معتقدیم این عرصه در فضای عمدتا مردانه سیاست‌ورزی ایران باید بهبود یابد. حال گویا در چنین شرایطی کنش‌گری پویا و فعالانه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شبکه مسائل جامعه زنان به مذاق عده‌ای خوش نیامده است زیرا همواره بر سر احقاق حقوق جامعه زنان و خانواده مصر بوده و هستیم. هدف‌گیری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از سوی دشمن و کار مداوم و پیوسته برای اتهام و دروغ بستن به این معاونت و ساماندهی وسیع فیک‌نیوزها برای تخریب حوزه زنان و خانواده همه نشان از آن دارد که این معاونت در ریل صحیح خود قرار گرفته و به شدت دشمن را خشمگین کرده است. اساسا حرف درستی است که قطار ایستاده را سنگ نمی‌زنند بلکه این قطار در حال حرکت است که سنگ می‌خورد. اگر مردم در جریان کامل گزارش‌ها قرار گیرند نه تنها سیاه‌نمایی دشمن بی‌اثر خواهد شد که به طور قطع نمره بسیار خوبی به عملکرد دولت در همه بخش‌ها و به ویژه در بخش بانوان خواهند داد. سخنان و نظرات افرادی که در شرایط تعارض منافع هستند یا به خاطر اینکه در مقابل زیاده‌خواهی‌هایشان ایستادگی شده موضع‌گیری می‌کنند دارای ارزش نیست همینطور سخنانی که به هدف تحریک احساسات، ناامید کردن مردم با انتشار اکاذیب و ایجاد جو هیجانی در هم‌صدایی با رسانه‌های معاند و بدون هرگونه پشتوانه منطقی بیان می‌شود. متأسفانه برخی عادت کرده‌اند با دروغ‌هایی که جلب توجه می‌کند معیشت خود را بگذراند. در طول بیش از ۴۰ سال صدها زن در مناصب مدیریتی، نمایندگی و مشاوره ایفای نقش کرده‌اند. اگر بررسی کنید درصد نسبت فامیلی آنان بسیار ضعیف است البته نمایندگی که از طریق انتخابات است و ربطی به این موضوع ندارد این مطلب در انتصاب‌ها بسیار ضعیف‌تر است.

او گفت:

یکی از عوامل عدم پیشرفت زنان در مطالبات ورود برخی از زنان در حواشی است که محیط فعالیت بانوان را مسموم و آسیب‌پذیر کرده است و مباحث را از شأنیت متعالی آن تنزل می‌دهد و حیطه عملکرد و سرعت حرکت زنان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. چقدر خوب است به جای پرداختن به اشخاص به عملکرد توجه کنیم و اگر کسانی شهامت اعتراف به کارهای مثبتی که در مدت کوتاه یکسال انجام گرفته شده ندارند لااقل انقدر آزاده باشند که دروغ نسبت ندهند و جای قاتل و شهید را تغییر ندهند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان