تاکنون خویشتن‌داری کرده‌ایم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 23:44

تاکنون خویشتن‌داری کرده‌ایم

شماره: 20200
Aa Aa

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفته توان نیروهای امنیتی در کشور خیلی بالاست و اگر حافظان امنیت در این ایام خویشتن‌داری می‌کنند از صبر، هوشمندی و درایت آن‌ها است.

پلیس جمهوری اسلامی با پلیس تمام دنیا متفاوت است؛
تاکنون خویشتن‌داری کرده‌ایم

حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه بیست‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه انتظامی گفت:

هیچ کجا پلیس در مقابل مردم نبوده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او گفت:

پلیس همواره در کنار مردم بوده زیرا ما مدافع حقوق مردم هستیم و برای آرامش و امنیت مردم جان‌مان را هم تقدیم خواهیم کرد. رشادت‌ها و دلاوری‌های ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هشت دفاع مقدس ریشه در قرآن کریم دارد و بنابراین کسانی که جهت برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند باید با قرآن مأنوس باشند.

اشتری با بیان اینکه در طول تاریخ کسانی که از قرآن فاصله گرفتند شکست خوردند ادامه داد:

همگی باید به این موضوعات توجه کنیم و حافظان امنیت ما نیز در این ایام با تکیه بر آیات الهی با اعتقاد و محکم در مقابل دشمنان ایستادند. ما باید پلیس تراز انقلاب اسلامی و قرآن کریم باشیم. پلیس جمهوری اسلامی ایران با پلیس تمام دنیا متفاوت است زیرا پلیس ایران با مبانی اعتقادی خود فعالیت می‌کند و برای امنیت مردم جان خودش را می‌دهد.

اشتری با بیان اینکه پلیس در مقابل کسانی که به حقوق مردم تجاوز کنند می‌ایستد گفت:

پلیس حافظ جان و مال مردم است و همیشه در مقابل زورگویان می‌ایستد زیرا پلیس به دنبال ایجاد امنیت و آرامش در کشور است. اگر امنیت نباشد اقتصادی هم وجود ندارد. امنیت کشور حاصل خون شهدا و اعتقادات مبتنی به آیات الهی است و آینده این ملت و کشور نیز به قرآن وابسته است.

او با بیان اینکه مردم توصیه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند افزود:

دشمنان ما در این جنگ ترکیبی با تمام توان به میدان آمده بودند اما از ملت ایران شکست خوردند و این تحرکات اخیرشان نیز توسط ملت ایران به شکست منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه این فتنه ها منجر بر این شد که برخی چهره واقعی‌شان را نشان دهند گفت:

اگر حافظان امنیت در این ایام خویشتن‌داری می‌کنند از صبر، هوشمندی و درایت آن‌ها است. توان نیروهای امنیتی در کشور خیلی بالاست. دشمنان این را باید بدانند و البته می‌دانند که قدرت امنیتی و اطلاعات ما بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است و تاکنون در مقابل این تحرکات خویشتنداری کرده‌ایم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان